12.12.09

a 'csirkém'!

Anya kidobta az ebédet. Whá! 20 percig kevergettem erre kidobta. Pedig.. én esetleg talán lehet, hogy megettem volna.. $: :D Még csak meg sem kóstolták.. senki! *hm!* Legközelebb nem fözök semmit! Még rácsos sütit sem! söt! haha! Pudingot sem, pedig én csinálom a legfinomabb pudingot! ;] Erröl jut eszembe.. a titkos receptem nem árulom el, csak a kezdetek kezdetét, avagy az elsö pudingomat.. [ez nem a titkos recept, nem hasonlít rá, és ne próbáljátok ki otthon! :D]
Hozzávalók: tej, pudingpor, szép kis tálkák, kanálkák, csokidarabok.
Elkészítés: Rakd bele egy edénybe a tejet és a pudingport. Kicsit keverd össze, aztán rakd fel föni. Ha buggyan egyet gyorsan vedd le, nehogy odaégjen. Folyik? Egyszerübb belerakni a tálkákba.. Beleöntögeted, megszórod csokival, bele a kanál és kész.
A várható kommentárok azoktól, akik megeszik: Kata csinálta? Ez biztos puding? Ez a tavalyi csokimikulás feje? Kaphatok rá egy.. kis cukrot?
Mint már mondtam, nem kipróbálni. A titkos receptet meg nem adom, mert az tökéletes. [jó.. annyit elárulok hogy abban van cukor is.. :D]
Na, jóétvágyat annak aki pudingot vagy tejszínes csirkét eszik csirke nélkül.. :D

2 comments:

  1. mit duzzogsz , elobb meg azt irtad, hogy borzalmas volt :D kinezetre is az volt nem hogy izre :) HOgy lehet ilyen vacak muanyag kajat enni??????

    ReplyDelete
  2. hát úgy, hogy.. ez még mindig ehetöbb, mint a katta-féle tejbebeton. :D

    ReplyDelete