10.12.09

hercegek..!

Ezt most azért írom magyarul, mert.. a Dani nem tud angolul.. és mert ezt érteni szeretné, ugye? :P Amúgy az igazi ok, hogy bizonyos embereknek nem kell érteniük, ök meg nem tudnak magyarul szóval ez így jó. :D Gonosz vagyok, de..
A téma a herceg. 2 és fél hónapja azthittem, hogy összefutottam egy véletlen folyamán a herceggel. Mert ugye egy herceg csak úgy hirtelen jön.. Na, ez pont így volt. Jött a hatalmas szívével meg egy parfümmel. Parfüm?! Nekem?! Nem nyert, de.. akkoriban ez még aranyos gesztusnak számított, hiszen mit lehet venni egy olyannak, akit még nem annyira jól ismersz de mégis meg akarod ajándékozni..? Jó illata van, legyen. Habár egy plüssmacinak több hasznát venném az én katta-fejemmel de.. A 18 éves fejek nem így gondolkoznak. 18? Mikor megismertem, aztmondta 18. Végülis csak 3 év.. Fenéket! Kezdödött a parfümmel, utána jött az ötlet, hogy aludjak nála. Egyéb ötleteit nem is említem, mert nem érdemlik meg hogy a blogomon közzétegyem. Nem akart megölni vagy bármi csúnyát, egyszerüen csak.. Olyan dolgokat amik szerinte 'normálisak ebben a korban'. Pár napja történt, hogy egy teljesen véletlen folyamán ilyen történt. Felvettem egy másik msnem-re.
Ö: heeey kicsim.
Én: hi. ........ [lényegtelen. :D]
Én: Hány éves vagy?
Ö: 25. *döbbent arc után*
Én: Van barátnöd?
Ö: Nincs.. Szép vagy.
MI A..?! Feltettem magamnak és még jópár embernek [anyának is.. :D] a kérdést: Most nekem hazudik vagy nekem? Mindkettö én lennék, csak ö nem tud róla.. Hogy ezt kiderítsem, ma találkoztam vele. Nem volt nála személyi. Peeeersze! A telóját nem hajlandó ideadni, akkor sem, ha anyát akarom hívni. Ilyenkor... mivan? Vége. Én ezt így egyáltalán nem akarom. Semmi 'normálisat ebben a korban' és semmi 25 meg nincsbarátnöt.
A herceg? Nem ilyen. Nem ö.
A herceg olyasvalaki.. aki nem hazudik. Most miért? Ha van más barátnöje meg lehet mondani, ha más tetszik neki meg lehet mondani, ha 25 éves akkor meg.. hagyjon békén. Kérem. Ö semmiképp sem az Én hercegem.. De most tényleg.. Erröl csak a pedofil szó jut eszembe, semmi más. A herceg nem kell tökéletes legyen mindenben.. nekem elég, ha a szerelemben tökéletes. De véve a fenti alanyt, ö egyáltalán semmi szerelmet nem sugárzott, még akkor sem mikor aztmondta 'Szeretlek.'.. Egyébként meg.. ha én nem csinálok ilyeneket, velem miért kell? Bezzeg a kis.. mindegy. Az olyanoknak, akik csak szíveket törnek soha senki sem mondja, hogy nah, most én töröm össze a te szived. Talán mert nincs is szívük.. O:
Holland? Miért?
A herceg nem feltétlen egy holland srác. Véve az elöbb említett esetet, ö egyáltalán nem érti meg, hogy én mennyire haza akarok már menni, hogy miért beszélek magyarul amikor csak tehetem, miért hallgatok magyar zenét és miért délben ebédelek. Nem érti. Nem fogadja el.. Ezek után nincs kedvem egy holland herceghez.. Folyton a nyelvtanomat javítgatja, a kiejtésem, és megkérdezi mi az amit eszek.. SZENDVICS! Amiben van is valami.. [A hollandok 'szendvicse' a kenyér vaj sajt. naja.. laktató.. s:] Ez egy idö után [tapasztalatok szerint 2 és fél hónap után. :D] idegesítö.. Persze egy eset nem jelenti azt, hogy minden holland srác ilyen, csak.. az ilyen holland srácok nem hercegek.
Magyarul.. egy olyan herceggel szeretnék végre találkozni, aki nem hazudik, a szerelemben jó, és megérti mi az ha én Magyar vagyok, és azt is elfogadja, hogy én Capelle aan den IJsselben lakom.
Ez minden. Azthiszem.
Jelenlegi nézetem szerint a herceg egyszerüen nem létezik. Na mindegy.. pár nap és kiheverem..

1 comment:

  1. Amíg ilyen hercegnő létezik, mint te, addig kell, hogy legyen herceg is!!!

    ReplyDelete