12.12.09

tejszínes csirke




Nem, pfujjj. : D
Még nyáron otthon [Mo-n] vetettem anyával zacskóskaját. [az ilyen fözz vizet, öntsd bele, kész. xD] Mert fú.. kb 3-4 éve csináltam egy ugyan ilyent otthon és az olyan fincsi lett.. És mikor ezt megvettük, mondtam, hogy azért kell, mert majd ha honvágyam lesz megcsinálom. Otthoni ízek katta-módra. :D Aha!
*fözd 8-10 percig = 15 perc után is folyt és meguntam tovább várni úgyhogy levettem. :D
*tejszínes CSIRKE = jó, mikor anno csináltam fel sem tünt, de most igen.. ez csak tészta meg szósz. miért hívják csirkének? :D még csak csirkeíze sincs..xD
*finom, ízletes = ez? borzalmas. amit régen ettem sokkal finomabb volt! Ennek semmi otthonias íze sem volt.. ettem mellé uborkát, az meg holland volt úgyhogy ígyis-úgyis ízetlen. :D
Csalódtam. És most itt vagyok éhesen, honvágyasan, és azzal az idegesítö tudattal, hogy: miért hív a nem-herceg még mindig madárkájának?! Na mindegy.
Jó étvágyat mindenkinek az ebédhez! :D

2 comments:

  1. igy jar aki nem hajlando eljonni vendegsegbe ebedelni, ahol nem tejszines csirke volt az ebed :D

    ReplyDelete
  2. miért, ti mit ettetek? meg sem kérdeztem tegnap.. :D

    ReplyDelete