21.1.10

sztrájk, rendörbácsik, angyalkák

Ma reggel a vonaton a következöt mondták be: 'A következö állomás Rotterdam Centraal, végállomás. Kérünk mindenkit, hogy vigye magával haza vagy munkába az újságját, ne hagyja a vonaton a személyzettel való problémák miatt.' :D Ez valami sztrájk-féle lehetett, mert elvileg ugye a takarítók viszik el az elolvasott újságokat.. De ami itt kicsit másképp müködik, mint otthon: az emberek fogták, és magukkal is vitték az újságokat. :]
A suliban második óra után rosszul lettem, de nem volt vészes, úgyhogy elvoltam.. Aztán utolsó órán nagyon fájt már a hasam, de mondván mingyárt otthon leszek kibírtam. Az állomásig jutottam, ott nem messze két rendörbácsitól elhánytam magam.. S: Ök persze egyböl odajöttek, hogy minden rendben van-e. Miután sikerült kinyögnöm, hogy haza megyek, és megvagyok, a biztonság kedvéért elkísértek a vonatig. Mindenki megnézett! :D Na mindegy, végül csak hazaértem..
Húú, mi van nekem! Feketeee angyalkáás füllbevalóm. Angyalok a pokolból, akik azért mentek oda, mert ott van süti. :D Ja, ezt amúgy ma földrajzon találtuk ki. :D Sok puszi az angyalkákért nagynénimneeek (L)

No comments:

Post a Comment