22.2.10

még ma, utoljára...

Ma írok utoljára blogot 15 évesen. Milyen lesz 16 évesnek lenni? Borzalmas. Már most olyan rosszul érzem magam ettöl az egésztöl [aztán lehet, csak azért van, mert jópáran már ma felköszöntöttek..] Nem értem azokat a 'sweet sixteen' csajokat az MTV-n. Mi a fenének örülnek annyira?! Mondjuk, ök egy másik kategória. El nem tudnám magam képzelni egy akkora buli házigazdájaként. :D Olyan sokminden más lesz holnaptól. 16 évesen dolgozhatok. Vehetek piát [habár, ezt nem hiszem, hogy gyakran használnám.:D] Mehetek moziba és discoba. Eddig is, csak most már.. A többiek szerint holnap is ugyanilyen leszek, és továbbra is little princess-nek fognak szólítani. Ajjj, de ez nem mehet így! A végén arra ébredek, hogy 90 éves vagyok, a barátaim meg elpirulnak amikor aztmondják 'Szia little princess, milyen aranyos vagy ma!' Hogy lennék már aranyos fogak nélkül egy bottal a kezemben?! o_O, Ez túlzás volt, de csakazért sem törlöm ki. :D Holnaptól anyának sokkal nagyobb igaza lesz, amikor aztmondja 'elég nagy vagy már ahhoz hogy..'
Ki volt az, aki kitalálta, hogy számolni kell az éveket...? Ha valami más szerint számolnánk, akkor nem lenne baj a korkülönbség, meg hogy ki mikor milyen filmet nézhet... Én egyáltalán nem érzem úgy, hogy holnap kevésbé félnék a kibelezett emberektöl a filmekben, vagy hogy nekem dolgoznom kéne.. Tiltakozom! Én nem leszek 16 éves! Esetleg lehetek 5 [mert eddig 4 voltam ugyebár..], mert ma töltöttkáposztát ettem, és ízlett! Ma szomorú filmet néztem és nem sírtam! Egyezzünk meg az 5 évben. Rendben? o_O,

megint bocsánat, hogy ennyit fecsegek.. :D
mostpedig puszi mindenki...
katie, aki ma utoljára 15 éves. o_O,

3 comments:

  1. Hát ma még hívhatlak KICSIMNEK! Holnaptól már nagylányom lesz. Én is kiegyezek abban, hogy legyél 5 éves :) Akkor pár évet én is vissza tudnék forgatni.

    ReplyDelete
  2. Bár még 16 lennék, de mivel nincs kedvem megint érettségizni és diplomázni, inkább 25 szeretnék lenni.
    Üdvözlet egy 30 évestôl. Aranyos vagy, és hidd el, még mindig "little princess" vagy :)

    ReplyDelete
  3. Te legalább még előre számolhatsz! 18 után visszafelé kell... Én még meg sem születtem...
    Hidd el jó lesz a 16 is. Igyekezz élvezni, mert utána 17 jön.

    ReplyDelete