25.2.10

my sister's keeper

[EN] Beautiful movie.. First i saw it at the cinema, and it was so hard to stop my tears.. o_O, And that was only in English, so i didn't understand the things of hospital.. So i asked my mum if maybe we can have a Hungarian subtitle for it. :] Yesterday we watched it with mum & sissy... I will never forget that face of my sister.. :D She can't read so fast, she can't speak English, and she didn't understand the story... That bored face omg.. :D And with subtitle i must all the time cry. It's just beautiful.
[HU] Gyönyörü film.. Elöször moziban láttam, és olyan nehéz volt visszatartani a könnyeimet... o_O, És ott csak angolul volt, úgyhogy a kórházas kifejezéseket nem értettem.. Aztán megkértem anyát, hogy hátha van hozzá magyar felirat. :] Tegnap megnéztük anya & hugim.. Azt a pofit sosem felejtem el, jhájj a hugom.. :D Angolul nem tud, gyorsan olvasni sem, és igazán a történetet sem értette és olyan unott fejet vágott.. :D Én pedig mivel most már mindent értettem végig sírnom kellett.. Egyszerüen gyönyörü és szomorú.

No comments:

Post a Comment