30.4.10

heej sgatje

[HU] Ez a könyv, wáó. :D Ma reggel óta egy kicsivel jobban értem a fiúkat. Föleg azokat, akiket msn-en ismerek. Köszönöm a hugomnak, hogy tegnap nem akart hazajönni a könyvtárból! :D A könyv csak hollandul van (utánanéztem..:D) és igazából nem is arról szeretnék beszélni.. Hanem még régebben.. 13-14 voltam, szerelmes meg minden és akkor szakítottam a first-love-val és akkor uhh. Szóval mivel nem tudtam mit kezdjek magammal énis pont azt csináltam, mint a könyvben a srác: minden helyes srácot felvettem msn-re. Egyiktöl sem akartam semmit, csak hogy elvonják a figyelmem. És így ismertem meg egy.. egy.. nem tudom minek lehetne öt nevezni. Egy állatot. Tök aranyos volt meg minden, én meg persze mindent be is vettem, amit mondott.. Fujj, egyszer még telefonon is beszéltem vele. Akkor esett le, hogy talán mégsem olyan édesaranyos.. Olyan mély hangja volt, hogy amikor aztmondta 'Szia Kati!' kinyomtam. :D megjegyzés: SENKI sem szólíthat KATINAK. fujjjj. Bármi vagyok, de Kati nem. :D Aztáán.. (ugye azzal kezdtem, hogy csak helyes srácok..) egyszer bekapcsolta a webcamját. Háfujj. Egy nagy tojásfej. O: Egyböl letiltottam, csak az a baj az ilyen állatokkal, hogy mindig megtalálnak.. Na mindegy, most már lassan 3 éve nemtalál, úgyhogy csak leráztam.. :D Szóval ez azoknak a lányoknak szól, akiknek egy összetört szívük van és bánatukban msn-en ismerkednek. Nemjó dolog. Ha valaki túl kedves, akkor nem jó. Ott valami nem stimmel. Úgyhogy nem kell hinni minden srácnak! Persze a másik oldalon ottvannak a tényleg helyes és jó srácok.. Mint az én káposztám.. Öt is msn-en ismertem meg. Ráérek, elmesélem. :D Az elejét hagyjuk, arra nem vagyok büszke. $: Szóval kiderült, hogy én Pécsen lakok, ö meg nemmessze. Kiderült, hogy nekem van pasim, neki meg barátnöje, ja meg hogy én lassan költözök ki Hollandiába. Aztán történt az, hogy Hollandia mindent csak összezavart és a vége az lett, hogy EGY NAPPAL a költözés elött elmentünk moziba. Soha azelött nemcsináltam olyant.. Csakúgy valakivel elmenni moziba.. Úgy, hogy elvileg még barátom is volt. De mondván holnap úgyis elmegyek és akkor minden mindegy lesz, ennyi volt az életem, az utolsó napon még jól érezhetem magam. Tényleg így gondoltam.. :D Naszóval AZ a nap óta szeretem a káposztát. Ja, és nem lett vége az életemnek másnap, habár az úgy milyen egyszerü lett volna.. :D De hogy azután mitörtént, azt hagyjuk.. Le van írva a naplómba. :) Jhajj és akkor ezt még hozzáteszem, hogy happy end-je legyen ennek a post-nak: Tegnap szóval tegnap.. Whááá. Webcamoztunk. Mikor bejött a kép, jhujj. Egy percre elvonultam ugrálni örömömben. :D Ajj.. mindenrendbenlesz. Tudom. :) És senki senki senki sem akadályozhatja meg! ^^,

2 comments:

  1. Katinak engem se hívhat senki. Kiráz tőle a hideg. De valamiért mindig lekatiznak és akkor ért a legnagyobb sokk, mikor egy holland lekatizott :DDD Honnan szedte vajon? :DDD

    ReplyDelete
  2. Engem is hívott már Katinak az egyik hollandtanár. O: Pedig a névsorban 'Katalin' van.. Az én esetemben kedves szeretett volna lenni. Magyar a felesége és egyik reggel azmondta 'Jóreggelt Kati, hogy vagy?' :D

    ReplyDelete