30.5.10

amikor nincs..

Amikor nincs..
# itthon anya egy hétig. ajj! csak olyankor jövünk rá, hogy milyen fontosak egyes emberek, amikor nincsenek velünk! egy teljes hét anya nélkül, huhh.. hogy fogom én kibírni egész nyáron? túlélötábooor. (L) :'D most, hogy újra ittvan, furcsa, mert amíg nem volt itt, valahogy teljesen másnka képzeltem el, hogy milyen lenne, ha ittlenne. követitek? :'D na, mindegy. a lényeg, hogy itthon van. (:
# majonéz. igen, azthiszem nem csak ketchup függö vagyok. a majonéz hiánya pontosan úgyanolyan borzalmas. az ubroka majonéz nélkül.. o_O, jajj.
# gépezés csak 6 után. új szabály van, a régi szerint 8-tól 8-ig gépezhettem, az új szerint este 6-tól még nincs megszabva meddig, de általában 10körül magamtól is kikapcsolok. addig tart, míg mindenkivel kibeszélem magam, megcsinálom a háziimat ésatöbbi. :'D de ezen a héten nagyon megküzdöttem ám! szó szerint szenvedtem napközben meg délután.. :'D
# herceg, akit lehet szeretni. na igen, ez még mindig ugyanolyan furcsa. úgy beszélgetni a herceggel és mindenkivel, mintha semmi sem történt volna. remekül csinálom, mert nem tünik fel senkinek sem, hogy bármi is megváltozott volna. pedig megváltozott.. és herceg nélkül már nem is olyan szépek a dolgok..

No comments:

Post a Comment