15.5.10

hollywood 8)

Igen, találtam új elfoglaltságot! (: Mint egyszer régen mondta valaki 'ha a katának rossz kedve van, akkor közel a világvége..' és hát azért a világnak nem kéne még végelegyen, így muszáj valamivel lefoglalnom magam és újra visszatérni az életbe.. Egy ideig semmit nem akarok fiúkról hallani.. Rengeteg sok örültnél örültebb ötlet után megtaláltam a talán legreálisabbat: bulik, fotók, filmek, tisztára mint Hollywood. (: Utánakerestem, csak hogy valahol elkezdjem az egészet.. Még anno kaptam egy névjegykártyát egy fotóstúdiótól, de azt sajna már kidobtam.. :D Viszont megtaláltam öket neten StarShoots. Végigböngésztem az egész oldalt, nem teljesen világos minden, viszont ha jólértem 125 euróért 25 tökéletes képet adnak CD-n. Utána pedig beírhatom magamat a StarGuide nevü Castingcéghez, akik különféle workshopokat indítanak, filmekhez keresnek szereplöket, reklámokhoz keresnek embereket ésatöbbi.. ésatöbbi.. Szóval jelenlegi cél elég pénzt gyüjteni egy ilyesmire, mert kell ugye 125 euró a képekhez, az egészért el kell mennem Utrechtbe, kell legyen 3 kinézetem, valamennyi make-up és még fodrászhoz is el kell mennem.. Szóval arra gondoltam, hogy nyárig elleszek youtube-on és megírom AZT a bizonyos forgatókönyvet amiböl AZ a bizonyos tökéletes kisfilm lesz. Kamera, világítás, mehet! (: Aztán nyáron 100% relax, visszajövök és irány Utrecht! Ezt annyira eldöntöttem, hogy rengeteg sok indokot kell felsorolni ahhoz, hogy megakadályozz! :D
Úgyhogy egy ideig félre kell tennem sajnos a herceget, mert ebbe a programba nem fér bele mégegy szív-gyógyítás. o.o, És amit már most megfogadtam: akárhogy is alakul, folytatni fogom a blogolást. (: Abban tényleg semmi nem akadályozhat meg.
Most megyek.. takarítani. :D Hanem sosenem lesz elég pénzem ha anya levonja a fele zsebpénzem mert nem takarítok. O: :D

No comments:

Post a Comment