13.5.10

superheroes

Fáradt vagyok és fáj a kezem, úgyhogy csak magyarul írom le és csak egyszer. :D Szóval úgydöntöttem még.. már nem emlékszem, hogy mivel az élettervemnek annyi, és így minden értelmetlen, akkor járhatok akár bulizni is. Annyi idö után végre megint. Köszönet anyának aki a stylistom volt és kiválasztotta mibe menjek. Késöbb fotók.
Szóval odaértünk lányokkal (megjegyzem 3 spanyol lánnyal akik huh, fiestaa! :D) és az ajtóban egyböl fizettünk. Beöltöztetek? Nem. Vegyetek álarcot. Nem kell felrakni, de vegyetek. Remek! Vettünk. 3 szintes disco? (: Legfelül lehet ülni és nézni ahogy lent táncolnak, ott kezdtük. Még kevesen voltak, azért.. Megjött mindenki, legalábbis egyszercsak hirtelen rengetegen lettünk.. :D Kelly egyböl tudta hova kell menni: kétoldalt voltak ilyen kisszínpadok ami úgy magasabb volt mindennél és kicsi. 4 embernek még pont jó. Csak aztán.. Jöttek aranyos kissrácok, ahh én annyira szeretem öket! (: *felnéz* 'Táncolhat.. Táncolsz velem?' Nem, szia, bocsi. (: Aaah.. Vagy a másik véglet: Ha akarod, ha nem rádmászik és olyan szorosan fog, hogy nem lehet táncolni. Elmentem inni. Kóla 2,25-ért. Köbö 3 korty volt, mert telerakták a poharat jégkockával és több kóla nem fért bele.. :D Nem én fizettem, de akkoris. Ez rablás. :D Táncoltunk, blabla.. A fiúknak titkos hálózatuk van.. Mire visszaértem csak álltak ott körbe és az egyik nagyban magyarázta a másiknak, hogy 'az a lány tud táncolni egyedül, de másokkal nem akar' Na csak azért. (: Aztán húúú! Volt kiselöadás. Leküldtek minket, mert jöttek helyettünk szexi profi táncos szuperhösök.. Mindenféle tökdurva fények.. Meg buborékoook.. Meg valami habszerü.. Ja, és jégkocka! :DDD De azokat célozták, hogy ne az emberek fejére essen.. (: LoLz. :D Aztán mindenféle szuperhösös hangeffekt.. töksötét.. Tökjóvolt. Aztán DJ-t váltottak, és az új nagyon béna volt.. s: Olyan fura dolgokat játszott amire nem lehetett táncolni.. Aztán élökoncert a.. elfelejtettem kik elöadásában. Valami rapperek voltak.. akik ittak amiközben énekeltek. Úgyhogy a buli vége unalmas volt, mert arra nemhogy táncolni nem lehetett, még elkezdtek verekedni is.. Barátnöm, miért isne.. Beszólt egy srácnak.. a Srác fejbenyomta.. Kiküldték.. Az egyik gyerek leesett a kisszínpadról.. Kiküldték.. Hurrá! Itt nekem úgy elég volt és inkább kint vártam apára. Anyuci apuci jókislánya. (: Gondolj amit akarsz, de én az vagyok. ^^,
Összefoglalva: A HMH jó hely. Nagyon jó. (: Sosem fogok új herceget egy discoban keresni. Egy srác csókolozott a barátnöjével és félórával utána mögöttem táncolt.. A hercegek nem táncolnak más lányokkal OLYAN közelröl.. Reménytelen, hogy egy herceget találnék egy discoban. Viszont remek móka elküldeni a srácokat és látni a csalódott fejüket. Élvezem. Egy kedvesebb verziója annak, amit a srácok velem szoktak csinálni. Hitegetnek. (eLi szava, töle tanultam. :D)
Fáj a kezem.. és megint másról beszélek, úgyhogy abba is hagyom. (:
Egy nagyölelééés, mert az most jól jönne. (:

No comments:

Post a Comment