3.5.10

telefon, videó

Naszóval szombaton sütöttünk a Sissyvel sütit és le is fényképeztem a telefonommal mert az volt kéznél.. Csak aztán lemerült. Én meg vártam és vártam és vártam.. Aztán tegnap este rájöttem, hogy kellenek azok a képek és fel kell töltenem a telefont. Bedugtam az egyik véget a telefonba, a másik véget a konektorba és akkor ma reggel: Két telefonom van, mindkettö SonyEricsson, úgyhogy a telefonba az egyiknek a vége került, viszont a konektorba meg a másik.. :D Úgyhogy még várni kell egy kicsit a sütire, mert.. na igen.. $: :D
Másik! Írtam új videót, meg kitaláltam egy egééész sorozatot, már csak meg kell csinálnom. Hétvégére biztosan lesz egy videó. :] Amiben szeretném a segítségeteket kérni, hogy kell hozzá zene és egyéb hanganyagok. Rákerestem, az ilyeneket meg lehet oldani egy keyboard-dal, de mivel az nekem úgy hirtelen nincs itthon.. :D Szóval ha valakinek van egy keyboardja, vagy tud géppel is hangokat szerkeszteni aki írjon egy emailt, vagy kommentet. Nagyon sokat segítene! *-*

*email: tikkaoo@msn.com

No comments:

Post a Comment