21.5.10

werkweek ~foto's


[HU] vasútállomás, Schin op Geul. ittvoltunk. (:
[NE] station, Schin op Geul. we waren daarzo. (:

[HU] majdnem mindenki egy képen! (szerintem tök félelmetes az a felakasztott izé a háttérben. :D)
[NE] bijna iedereen op een foto! (ik denk dat die man in de achtergrond echt eng is! :D)

[HU] lézergéjm! ilyent is csináltunk, mindenféle alagutakban. ahhh, állati jó volt. :D
[NE] lasergame! we hadden het ook gedaan, het was zóóó leuk! :D

[HU] csövesek meg a bambusz. avagy ki épít magasabb és erösebb házat. (:
[NE] hobo's & the bamboo. OF wie maakt het grootste en stevigste huisje. (:

no comment. whuuu. : D

[HU] nemtudom hogyhívják ezt magyarul, de ez is tök jó volt! (:
[NE] rodelen, whuu! (:

[HU] itt építettük a bambuszházat és ebben a múzeumban voltam rosszul. nagyon jó hely!
[NE] hier hadden we het bamboo-huisje gemaakt, en hier was ik ziek. maar het is toch een leuke plek! ^^,

[HU] mondtam én, hogy jó hely.. még biciklizni-versenyezni is lehetett. :D
[NE] ik zei toch: het is een leuke plek. je kan wedstrijd maken en fietsen! :D

[HU] Ez nem az összes kép, és valamelyikeket kicsit ki is vágtam meg ilyenek, de azért most már csak van mindenkinek egy elképzelése milyen is volt, ugye? (: A legtöbb kép amik tök jók lettek egy barátnöm kameráján van, csak ö meg elhagyta a kártyát és még nincsenek meg a fotók. Emiatt rohadt ideges vagyok, mer mégis hogy lehet elhagyni azt a kártyát mikor ki se kell venni a fényképezöböl.. namindegy.. ígyis vannak tök jó képek azért! (:
[NE] Ik heb niet alle foto's opgeladen, er zijn nog veel meer, maar ja.. :D Ik hoop dat het genoeg is! Ze zijn allemaal zo leuk! (:

No comments:

Post a Comment