21.6.10

2 év!

Pontosan ma 2 éve, hogy kiköltöztünk! (: Tavaly egy videót csináltam, idén asszem ilyen nem lesz, esetleg csak valami olyasmi, de tényleg, még nem tudom.. Nincs hozzá elég anyag. :'D Pár dolog amit ebben az évben csináltam:
- 2009 nyarán papámnál voltunk, szóval nem itt, de mindegy. :'D
- szeptember 2-án suliba mentem
- jópár workshop-on résztvettem, többekközt tánc és színjáték
- werkweek-en voltam, ami egy egyhetes osztálykirándulás volt. (whúú! (L))
- télen korcsolyáztam.. ^^
- karácsonykor otthon voltam
- újévi tüzijáték hollandiában. puff puff nagyfüst! :'D
- voltam szülinapi bulikon, habár idén nekem nem volt..
- röplabda versenyen voltam (suli)
- rengeteget kirándultam! (:
- életemben elöször falatmásztam. :'D
- elértem a B2-es szinten hollandban!
- tanultam spanyolul, de még mennyit.. :'D
- szórakoztam és jóléreztem magam!! (:
.. és még rengetegsok mindent, de így is elég hosszú lett a lista. :'D Nem sorrendbe vannak, cska úgy ahogy hirtelen eszembe jutottak a dolgok. (: Ez az év is egy újabb tökjó év volt! *-*

No comments:

Post a Comment