30.6.10

soldiers

Tegnap volt évvégi sulibuli a 'Katonák' témával. Mi nem öltöztük be katonáknak, de amikor odaértünk egyböl leesett, hogy tökjól választották ki a témát meg az egész helyet. :D Voltak, akik katonák voltak, meg persze a szervezök is.. Na de a hely! Kívülröl egy olyaaan.. régi raktárháznak tünik, sosem gondolná valaki, hogy az egy disco.. :'D Aztán bementünk és beküldtek egy liftbe, irány a 10. emelet. Csak hogy úgy mindenkinek meglegyen a kép: raktárház (börtön..), 10. emelet, nagy csövek állnak ki a falakból (nem tudom miért..:'D) viszont uuh. Tök jól nézett ki az egész. Csaaak.. Odaértünk, pont egy órával a buli kezdete után. Megy a zene, a DJ elvan, de mindenki csak ült.. Nem tudom miért, de aztán hirtelen felálltak a nagyobb csoportok, ök elkezdtek táncolni és akkor úgy mindenki.. :D Aztán nagyon sokan lettünk, de csak a terem fele volt tele.. Az egész helyen ismertem 4 embert, úgyhogy hurrá.. (ez fontos!) Táncoltunk elvoltunk, csak barátnöm hugára csúnyán néztek.. Elkezdtek verekedni, de úgy nagyon nagyon.. Barátnöm meg valami srácok meg a 'Security' embereknek is köbö 10 percig tartott szétszedni öket. Mindketten ki lettek küldve, barátnöm eltünt, a másik 2 csaj akit úgyahogy ismertem szintén. Aztán végül meglettek, barátnöm csak kiment beszélni a hugával. Jhájj, miért kell verekedni egy discoban?! (tekerd át ha csak a disco érdekel nem a srácok. :D)
Aztán jöttek valami fiúk, akiket ismert barátnöm és velük voltunk. Volt egy srác köztük.. Az elején volt benne valami furcsa.. De nem tudtam mi.. Aztán rámrakta a sapkáját és leesett: esküszöm pont úgy nézett ki, mint az exem. O: Mint mint mint.. mintha az ikertesója lett volna. O: Táncoltam vele is, habár végig csak röhögtem mer olyan vicces volt, jaj.. :D Megfordította a nyelvét és mondta a barátnömnek, hogy ö ilyent biztos nemtud a nyelvpc-jével. Barátnöm rámnézett és elkezdett röhögni, mert én viszont meg tudom fordítani a nyelvem.. (: :D Erre elkezdi: na, de ilyent biztos nem. Megérintette a nyelvével az orrát. Megcsináltam. Félóráig ezen röhögtünk.. :D Aztán nekik menniük kellett és kaptam egy hatalmas ölelést. Mi a baj ezzel az egésszel? Nemtudok semmilyen elérhetöségét és még a nevét se mer.. Szerintem nem is beszéltünk egymás nevéröl.. :D Mindegy.. Aztmondta 'majd találkozunk legközelebb'. Októberben lesz a következö sulibuli. Hurrá! :'D
(IDETEKERJ!) Folytassuk a bulit. Ottmaradtunk ketten barátnömmel, menekültünk egy bácsi elöl aki kiküldte a fiatalokat. (éjfél után csak a 3.-osok maradhatnak meg a felnöttek) Egyszer majdnem elkapott minket, barátnöm aztmondta nincs nála a sulikártyája én meg amerikai akcentussal kérdeztem, hogy miröl van szó, miröl van szó? :'D A bácsi megfordult és addig mi elfutottunk. :D Többet nem kapott el, de néha kellett futnunk pár kört a teremben.. :D A buli éjfél után: mindenki ivott és ivott és ivott, borzalmas zenék mentek amiket talán anya hallgatott kiskorában, a srácok hirtelen elfelejtettek táncolni és csak ugráltak és integettek, mi meg elfáradtunk és leültünk. 10 perc ülés után mikor megláttam a bácsit, úgydöntöttünk najó, megadjuk magunkat, magunktól is elmegyünk.. :D Úgyhogy hazajöttünk. (: Ennyi. Csináltattunk pár képet is, majd felrakom ha felrakták a képesoldalra. (:
Szerintem jó este volt. Nekem tetszett. (:

No comments:

Post a Comment