27.6.10

szentek meg a zöldségek..

http://www.youtube.com/watch?v=TxvpctgU_s8
Falling in and out of love..

Legyünk lazák. Legújabb nyári mottó. Azt jelenti, hogy ne aggódjak már annyi minden miatt, csináljam a dolgokat csak úgy.. mert jó és mert tetszik. Nem kell elöre gondolkozni és azon agyalni, mi lesz ha.. Csak..
Most egy kicsit megint olyan másik stílusban.. Egyszer volt, hol nem volt, voltak szentek. És nekik volt egy szééép kertjük zöldségekkel. Az egyik szent nem is volt annyira szent, mert voltak barátnöi. Egyik nap, amikor kapált, azt mondta az egyik káposzta: Figyeld ide, te.. A szentek azért szentek, mert sosem hazudnak, végképp nem lányoknak és hüségesek. Szentünk annyira megijedt, hogy azután mindig kedves volt a barátnöjéhez. Aztán egy nap a barátnö is kiment a veteményesbe, leült, csakúgy gondolkozni. 'Jajj, mi történt vajon, hogy az én szentem hirtelen ilyen más?' A káposzta meghallotta, és ezt mondta: 'Hát te vagy az? Mondanom kell neked valamit.. A szent múltkor ittjárt, és aztmondtam neki, hogy változzon meg. Hát sikerült?' A lány elöszöris majdnem szívrohamot kapott, mert naigen.. egy beszélö káposzta.. :'D De aztán szomorúan felelt: 'Én egy messzi messzi földröl jöttem, mert megkérte a kezemet. Persze, hogy beleegyeztem, mert.. épp laza vagyok. Viszont amióta itt vagyok, nem sokat van velem..' Káposzta megrázza a fejét, mert olyant is tud, persze.. :'D 'Ó, ha én tudnám mi folyik itt..' Mindketten rázogatják a fejüket, majd a lány egyszercsak máris nem olyan laza..
Na, erröl beszéltem. Hogy legyek laza, amikor ilyenek jutnak az eszembe?! :'D Nem kell rá válaszolni.. :'DDD Mindegy mindegy. Majd.. jön a folytatás..

No comments:

Post a Comment