10.7.10

buli, bikini, nyár!

Itthon - otthon..
Naszóval itthon vagyok, magyarországon.. már egy hete, csak lusta voltam írni meg idöm se volt. :'D Hát.. tegnap mentek el anyáék és nem is tudtam, hogy maradni akarok vagy menni. Még most se tudom, de most meg már mindegy.. :'D Hiányzik az anyucim meg apucim! Meg a Bruce macim meg a szobám meg az alvós kispárnám. (igen, 16 vagyok..) de akkoris. Szóval, most pár hét anyáék nélkül és nem is tudom mit kéne csinálnom.. o_O,
Árkááád
Pécsi árkádban már jópárszor voltam a héten; anyáékkal vásárolni (új converse cipöö *-*), dóriival sétálni (gyönyörüszép bikini *-*), és elvileg vasárnap is megint odamegyek. :'D 'egyéniség a középpontban' ezt mondogatják a rádióban. Én csak háromféle embert láttam ott: a sötét, feketében öltözött rockmaratonos embereket, a kivasalthajú lányokat és a menö srácokat. Szerintem nem illik ez a szöveg az árkádhoz, hogy egyéniség, de mindegy.. :'D Muszáj volt leírnom, mert tényleg mindenhol ezt olvasom, hallom és zavar. :'D Tudtátok hogy árkádban van converse meg mango bolt? *-*
Újhaj
Voltam fodrásznál, új hajam van. Livi mindig olyan jól ki tudja egyenesíteni a hajam hogy egy hétig is egyenes marad, úgyhogy most olyan tökegyenes hajam van.. *-* Lett bele pár új szöke csík és augusztusban majd megint és akkor világosabb lesz töle a hajam. (: Majd.. megmutatom valahogy.. :'D Tegnap vizes lett, és göndören is pont jó helyen vannak a szöke tincsek úgyhogy yuppi. (: (csakmert én sosem tudom egyenesre vasalni a hajam, többnyire inkább hullámos..)
Gyanta a hajadban? Körömlakklemosó!
Tegnap medencésbuli volt és elötte le akartam gyantázni a lábam.. épp a kezembe volt egy csík és hát.. beleragadt a hajamba. :'D Meg az asztalra.. meg a kezemre.. ja, meg a lábamon is maradt.. Úgyhogy gyantázás helyett megpróbáltuk eltüntetni a gyantát.. :D Sima törlökendö? Nem, beleragad. Sampon a hajra? nem, semmit se segít. Víz? nem, az még roszabb lesz mer az egész összeáll.. :'D A tökéletes megoldás: egy fésü vagy rongy és körömlakklemosó! Festett hajra is müködik.. ;D Szóval ha valaki olyan ügyes lenne mint én, akkor gyantázás elött a biztonság kedvéért legyen otthon körömlakklemosó is. :'D (marika mondta, hogy kiírhatom, egyébként ö ötlete volt. (: )
Zzz.. epilátor..
Nem volt elég a tökúj hajam gyantásan, ott volt a másik gond: a lábam borzalmasan nézett ki.. :'D Nagynénimnek meg volt epilátorja.. (még sosenem csináltam) Köbö egy félóráig csak nézegettem.. aztán kitéptem az elsö szálat. O: Szerintem köbö másfél óra alatt sikerült 2 csíkot leszednem és ennyi. Egyébként meg foltokban, egyszer itt, egyszer ott hogy ne fájjon annyira.. :'D epilátor-tanács: közben beszélgess, úgy nem figyelsz rá annyira. ja és nesikíts mert nemszeretik.. :'D
Buliii
Na, csak elkezdödött a buli, hugom szülinapi buliját tartottuk nagynéniméknél.. (: Volt medence meg vattacukorgyártógép meg kosárpálya, wuhuuu! Apával kosaraztam.. nem, még mindig nem vagyok jó a labdázásban.. :'D Aztán ettünk, meg volt torta meg cukoresöö meg minden tökjó.. (:
Káposzta - mózes 0:1.
Ezt csak azérti az aki az eleje óta követi a történéseket és aki tényleg érti.. :'D Most nincs mesés kedvem meg hugim és unokatesóm itt játszanak, úgyhogy csak szépenmagyarul..: káposzta és mózes ugyanazon a napon érnek rá és káposzta utána megy nyaralni. viszooont mózes már sokkal elöbb 'lefoglalta' azt a napot, szóval vele fogok találkozni vasárnap. (: egyébként úgy mesésen mondva.. a mózes sokkal hercegesebben viselkedik, mint a káposzta.. tegnap mentek el anyáék és én még sírtam is a mózes aztmondta hogy.. ja ö aztmondta, hogy majd vasárnap találkozunk merthogy szombaton nem jó, dee vasárnap igen.. (: a káposzta meg azt, hogy hisztis vagyok. ugye hogy a mózes sokkal hercegesebb? (:
És a legvége
Szombat van. és hiányzik az anyukám meg az apukám. és úgyvolt, hogy ma megyek városba valakiiivel, csak az a valakiii nem elérhetö és fogalmamsincs mi van vele.. o_O, 'a hívott szám nemkapcsolható' ezhallgattam tegnap egészeste.. mindegy, most hogy itthon vagyok kiderülnek kik az igazi barátok és kik nem..

No comments:

Post a Comment