29.7.10

i HATE liars, fuck love..

http://www.youtube.com/watch?v=MW3-gykM8Mw
(a cím a zenéböl van, a zene meg egyszerüen csak tetszik, de kivételesen nem a szövege miatt. csak az az egy sor fogott meg valamiért.. :D)

És akkor most egyszerüen mindent csak kiöntök, leírok, amit gondolok.
Love.
Tegnap levettem a rózsaszín szemüveget és szembeszálltam a tündérmese forgatókönyvével. Mert ez inkább egy rémálom volt, így szemüveg nélkül.. A szerelmet egy jóideig hanyagoljuk. Ne kérdezzétek mitörtént, mert nem akarok róla beszélni. Egyszerüen csak akárhányszor meglátom egy bizonyos ember nevét, remegni kezdek. Nehéz ellenállni valaminek, amit iszonyatosan akarok.. De muszáj. Addig mondogatta mindenki mindig, hogy ennek így nincs értelme, hogy inkább egyet értek velük. És ilyenkor látszik kik az ember igazi barátai, és kiknek voltak csak hátsó szándékaik: az igaz barátok mellettem vannak és segítenek túljutni ezen a kétséges idön, legyözni a remegésem.. míg az úgymondott 'barátok' kihasználják, hogy már nem vagyok szerelmes hercegnö, kihasználják, hogy gyenge vagyok és ... mindegy milyen dolgokra akarnak csak használni. Örülök, hogy az igaz barátaim mellettem vannak. Szeretem öket, nagyon. (: Szóval, a szerelmet hagyjuk, egy ideig azthiszem képtelen vagyok rá.
Family.
Család-ügyben is levettem a rózsaszín szemüveget, de itt is furcsa dolgokat kellett látnom. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire hiányozni fognak a szüleim a nyáron. Sosem gondoltam volna, hogy ennyire szeretem öket és ennyire szükségem van rájuk. Nem akarok a nyakukon lógni, vagy olyannak látszani, aki csak anyuci-apuci jókislánya, de szeretem öket, ennyi. Mondhatjuk azt is, hogy ök a világon a legjobb szülök, mert tényleg így van. (: Mivel most csak a hugommal vagyok, arra is rá kellett ébrednem, hogy mennyire különbözöek vagyunk. És azok a különbségek miatt vitatkozunk, de olyan apróságokon.. És ezekre a különbségekre igenis féltékeny vagyok. Szívesen lennék olyan, mint ö.. (: Szóval, a lényeg csak annyi, hogy nagyon szeretem a családom, akkor is, amikor nem! (L)
Hungary
Sokan szokták kérdezni, hogy szeretem-e kint, hogy szeretnék-e hazaköltözni, hiányzik-e magyarország. (az egészet úgykezdtem, hogy leírom, amit érzek & gondolok!) Nem. Nem szeretem kint, de nem is szeretnék hazaköltözni és nem is hiányzik magyarország. A nyáron hatalmasakat csalódtam az emberekben és a helyben is, nem, nem akarok ide visszajönni. Jó a nyár, de csak segített ráébreszteni arra, hogy mennyire jó nekem kint, és mennyire szerencsés vagyok, hogy ott élhetek. Most már azt is megértettem, hogy miröl beszélt a legjobb barátom, mikor aztmondta, hogy ami itthon van egyáltalán nem tündérmese. Nem, ez tényleg nem az, de az emberek sem akarnak hinni benne.. Szóval, jó volt itthon nyaralni, de most már haza szeretnék menni és.. egy ideig nem is szeretnék visszajönni, csak élni az életem kint.
Liars
Igen, a címben hazudók és hazugságok is szerepelnek.. Annyira nem értem hogy tudnak az emberek a szemedbe nézni és hazudni, vagy hitegetni. Rengeteget csalódtam emberekben, talán mert túl naív vagyok.. Túl sok mindent elhittem, amit nem kellett volna, de megváltozok. Ezentúl csakis magamban hiszek, és másokban mindig is kételkedni fogok. Nem bízhatok senkiben sem, mert még a hozzám nagyon közel álló emberek is képesek hazudni..
Summer
Azt hiszem, ez a nyár nagy hatással van rám, sok mindent tanultam belöle.. (:

No comments:

Post a Comment