20.7.10

mama-hét

Múlthéten végig mamámnál voltam, úgyhogy egy kis élménybeszámolóó. Hugom és unokatesóm nem jönnek ki egymással, egyszerüen csak nem, úgyhogy egész héten amikor csak lehetöség volt rá, vitatkoztak. Én ooolyan fáradt voltam egésznap, egészhéten a meleg miatt, hogy bele sem szóltam a vitájukba, ami legtöbbször arról szólt, hogy kinek mi a kedvenc meséje, vagy én kit szeretek jobban és hasonlók. Értelmetlen butaságok! Amikor éppen rendesen játszottak, akkor meg olyan édesek voltak, mert a krétából port csináltak, hogy megfözzék, a medencében úszóversenyre készültek vagy ilyesmi, a vizibombákkal csak a papát dobálták és egyéb hasonló értelmes dolgokat müveltek. Nem értem öket, de mindegy.. :'D Hogy én mit csináltam..? Hát reggel hajnalban felkeltem, játszottam a kissebbik unokatesómmal (egyébként ö legkisebb unoka én meg a legnagyobb), mi legalább mindig jól kijöttünk.. Párszor meg is etettem (az elökéjét..) :D Aztán amikor éppen aludt, vagy csak nem volt kedvem vagy álmos voltam akkor olvastam, veszekedést tanulmányoztam, gépeztem, vagy párszor pölö be is mentem városba. (: Én elvoltam és olyan jóvolt mamánál lenni. (: Ja igen, és képet is csináltam a mamával.. ^^,

1 comment: