9.8.10

i'm back!

megjöttem hazaértemm. (:
Milyen volt az út? hosszúúú és unalmas. és ha eddig nem utáltam eléggé a németeket és németországot, na most már mégjobban utálommm. fúú.. mindegy. :D
Jó újra otthon, hiányzik magyarország? remek ittthoooon. még jóidö is van. (: magyarország hát.. nem hiányzik. most még nem. egyetlen egy dolog hiányzik, de annak nemszabadna. tegnap megszabadultam egy nagy doboznyi kacattól (átraktam öket a szobámon kívülre.. :D) talán így egyszerübb lesz nem-hiányolni.
Háá' mééérrr nem blogoltál ilyen sokáig? Nem volt netem. éss mivel nem tudok sokáig egyhelyben lenni (még interneten sem) gondolkoztam egy újabb költözésen.. nemszeretem ha az oldalamon túl nagy lesz a tömeg meg a sok bejegyzés össze-vissza.. kéne valami új.. még nagyon gondolkozok rajta!

ez csak egy ilyen gyors kis 'vagyok'-post, majd késöbb/délután jövök valami értelmessel is! :D

No comments:

Post a Comment