11.4.11

mad world..

Ma délelött volt egy lyukasóránk és az udvaron az elmúlt napokról beszélgettünk. Nem tudom hányan tudják mik történtek errefelé, de elmesélem. Múlthéten egy bácsi Amszterdamban felgyújtotta magát egy tér kellös közepén. Erröl videók is kerültek fel youtubera, meg az újságban is szó volt róla, képekkel együtt. Az újságban az állt, hogy biztosan egy külfödi volt, aki nem tudott beilleszkedni az itteni életbe. Erre én úgy reagáltam, hogy a hollandok is vannak épp elég bolondok ahhoz, hogy az egyik úgy döntsön, hogy felgyújtsa magát. De komolyan. Aztán, ha most tényleg külföldi volt.. Nincs jobb dolga?! Én, mint külföldi tisztában vagyok vele, hogy amit én csinálok arra a suliban aztmondják 'á, ez is biztos valami magyar szokás'.. Tehát az emberek nem úgy néznek rám, mint a Katie aki a Katie, hanem mint a Katie aki külföldi és magyar. És bennem van annyi, hogy rendesen viselkedek, hogy ne hozzak szégyent másokra. Szóval, kedves bácsi, tényleg nem tudott volna valami mást kitalálni..?
Ezek után a hétvégén lövöldözés volt egy bevásárlóközpontban. Mikor legutóbb tv-t néztem akkor 6 halott volt és 12 sebesült. A bácsi bement, elövette a piszolyát és elkezdett csakúgy lövöldözni. Aztán mikor úgydöntött oké, fejbelötte magát. Ma megtudtam, hogy elvileg a kocsijában találtak valami papírt, amin még 3 bevásárlóközpont neve szerepelt. A bácsi nevét láttam reggel az újságban, de nem értem rá elolvasni, csak addig jutottam, hogy még nem teljesen világos, hogy miért is tette. Erre nekem anya reakciója tetszett, aki aztmondta, hogy: 'Na, akik ottvoltak se mennek többet bevásárolni, inkább neten rendelnek!' Végiggondoltam, énis neten rendelnék asszem.. A tv-ben voltak interjúk is.. Hát.. :(
Tehát, ma szünetben ilyenekröl beszélgettünk. Ha belegondolsz, soha sehol nem vagy biztonságban. Mert bárhol, bármikor történhet egy ilyen. Aztán, egyik barátnöm szerint a dolgoknak így kell történnie. Ha túléled, akkor az azért van, mert neked az a sorsod. Aztán, abba is belementünk, ami Japánban történt. Ha meg tudnak építeni olyan hatalmas épületeket, ha robotokat terveznek.. nehogymár nem tudták elöre, hogy jön a víz és el kell onnan menni.. Végül arra jutottunk, hogy egyszerüen nem tudtak mit csinálni. Mert ha belegondolunk, ott ígyis túl sokan vannak.. Hova rakták volna azt a rengeteg embert? És ezért inkább csak hagyták, hogy megtörténjen, ami megtörtént.. És akik túlélték, azok azért élték túl, mert nekik az a sorsuk. A másik barátnöm elmélete az volt, hogy a japánoknak egyszerüen csak nincs szükségük már azokra az emberekre mert robotokat akarnak. :D Szerintem még abban is van valami.. és, ezek után átment a beszélgetés nem komolyba.
De azért elgondolkodtató ez az egész szerintem.. Mivan, ha ezek nem csak véletlenek? Ha valaki ezt így akarja?

No comments:

Post a Comment