31.12.09

diary

[EN] Please, try to understand me.. I had 1 year ago a diary.. And then, i started with my blogs and vlogs, and i forgot it. But yesterday i was so sad, and i didn't want to write it here, and it was late in the night, so i found my diary and i write there everything.. It's so sad, i don't want to copy it here. I promise, if i'll have something happy, i'll write about that, but i don't want to make sad anyone. Maybe about new year eve.. ^^,

[HU] Még tavaly volt egy naplóm, akik még a legelsö blogomat olvasták talán emlékeznek arra a playboyos füzetre.. Naszóval tegnap késö este olyan furán éreztem magam, gondoltam feljövök és gyorsan leblogom a gondolataim és attól jobb lesz, de túl késö volt már, úgyhogy.. Levettem a plocról a kis füzetet és oda írtam bele mindent ami eszembe jutott. Most reggel visszaolvastam, leginkább egy drámára hasonlít, és nem szeretném itt közzétenni. Ha nem lenne igaz történet, simán elmenne valami dráma-sorozat sokadik részének.. :D Szóval nem szeretném, ha valaki szomorú lenne attól, vagy bármi mástól, ami engem bánt. Ezeket nem fogom itt közzétenni, csak a füzetben. De így is akad majd írnivalóm, például a ma esti hatalmas tüzijátékokról. :]

No comments:

Post a Comment