1.1.10

2010!


[EN] OMG! It's 2010, that means 2 months and i'll be 16! But, inside i'll be forever just 4. ^^, 2010 means 2012 is closer.. I don't care what you're thinking, a little piece of me believe in the film 2012.. oO, But, i like this year. Now you have to write 010, but in the last years we wrote 00something. :D And today is 01.01.2010. funny. I feel, this year will be great. :]
Yesterday, i mean today i mean.. :D the fireworks. I watched them with my daddy, it was so cool, but cold outside.. :D I try to make some photo, but.. the best of all is this one.. I made it from the TV.. :D That party was by Erasmus bridge. :] aaasome! :D
COMMENT question: It's something new, so first i wanna tell what it is. In the end of the post i'll write a question, you can answer it, and sometimes i'll choose somebody for a little present. So if you write a comment, please don't forget your email. Now, let me know about your new year eve, did you something crazy? :D

[HU] 2010 van, de még mindig nem akarom elhinni, jó? 2 hónap múlva 16 leszek, de.. Egyre távolabb állok az igazi koromtól, mert belül még mindig 4 éves vagyok.. oO, 2010 azt is jelenti, hogy 2012 egyre közelebb van.. Nem mindenki ért egyet velem, de én azért mégiscsak félek valamilyen szinten azóta, amióta láttam azt a filmet.. :D De, azért tetszik is ez az év.. Föleg a mai nap: 2010.01.01. És biztosra veszem, idén valami nagyon jó fog történni! :]
Tegnapról, vagyis ma hajnalról.. Tüzijátékot fotózni képtelenség. Legalábbis egy olyan sz*r telefonnal, mint az enyém. :D Az egyetlen jól sikerült képet ott látod fent, azt is a TV-böl fotóztam le.. :D Itt nagy buli volt Rotterdamban, idén itt rendezték a legnagyobbat Hollandiában. Vizen úszott a színpad! Színpadok.. anya szerint. Aztán meg óriási tüzijáték volt ott is. Jameg hideg. Mindenki ott vacogott a kamerába. :D
KOMMENT kérdés: Ez egy új dolog, tegnap találtam ki! :D A lényeg, hogy felteszek egy kérdést, te válaszolsz, és néha csakúgy kedvemszerint kiválasztok valakit, aki kis meglepetésben részesül. :] Ha írsz, lécci ne felejtsd el az email-címed! És most, neked hogyan telt az estéd? Csináltál valami örültet? :D

4 comments:

  1. Én most csináltam őrültet!!! Szilveszterkor csendesen pihiztünk.... Szóval: kitettem a blogomba, hogy játék nálad. Na, jó őrültség? De ne engem választgasss....

    ReplyDelete
  2. Szeretlek Marika. *-*
    remek őrültség, tetszik! és köszi. (L)

    ReplyDelete
  3. Szia!

    Marika útján találtam ide :)

    Őrület? Őrülten táncoltunk:)

    És lefoglaltam a bűvös3-as számot is a rendszeres olvasóid listáján :)

    B.Ú.É.K.
    Réka

    ReplyDelete
  4. A legnagyobb őrültség, amit csináltam, hogy sütöttem kalácsot. Ezelőtt még soha. Hát persze nem sikerült, és így süti nélkül maradtunk szilveszterre. Majd ma megeszik a tyukok.

    ReplyDelete