1.1.10

layout

[EN] In the morning i decided i'll make a new layout for the site. I did it 100 times.. but with this blogger, it isn't so easy.. :D I was almost ready with everything, my mum came here, and she said: ooh, you want a layout? Easy! And she showed me a website.. So, i found this layout, i hope you like it. :] Maybe later i'll change it, if i find something better. :D But.. it's nice! ^^,
COMMENT question: Do you know any great layout website? [layout for blogspot, please.:)]

[HU] Reggel eldöntöttem, hogy új design-t csinálok az oldalnak. Régebben már vagy százszor csináltam ezt, csak más bloggereknél. Aha! Ott egyszerübb volt, nem szólt bele folyton a kódjaimba. Viszont ez folyton belémköt! Na mindegy, végül csak elkészültem, erre anya feljön.. Csak nem desinget keresel? És mutatott egy oldalt, ahol vagy 1000 design közül lehet választani.. Fúúú!!! Úgyhogy találtam ezt a kis szolidat.. Remélem tetszik. ^^, Nem sokáig marad szerintem, csak ideiglenes, amíg megtalálom a tökéleteset. :D
KOMMENT kérdés: Tudsz valami jó designes oldalt? [ahol a designek blogspot-on is használhatóak.:)]

2 comments:

  1. Én találtam egy tök jót, érdemes megnézni, nekem nagyon tetszik! :)
    Csak az a baj, ha sok szépet találok, nem tudok választani.. ! S:
    http://www.pyzam.com/bloggertemplates

    ReplyDelete