5.1.10

gym class heroes! :D

[EN] just in hungarian.
[HU] Szerintem még nem mondtam, de nem szeretek tesizni. Régen szerettem, de most már nem.. Ez egy olyan dolog, ami otthon jobban tetszett. Itt álltalában év elején szoktunk csak valami komolyabbat csinálni, az is csak sprintelés, felülések és még tavaly volt valami tüdö-teszt is. Az úgy nézett ki, hogy elöször mindenki megmérte hányszor vesz levegöt egy perc alatt, aztán futnunk kellett zenére.. Vicces volt. :D Amikor elfáradtál, kiálltál és megint megcsináltad amit elöször. Mondjuk erre nem kaptunk jegyet de.. Ezis valami komolynak vehetö dolog volt. :D Az év többi részében versenyekre készülünk: röplabda, kosárlabda volt tavaly. Naszóval ma elkezdtünk gyakorolni az idei röplabdaversenyre. Ez a verseny a sulink csapatai között lesz, a föépület tesitermeiben. A 'sulink csapatai' rengeteg osztályt foglal magába, 3 épületböl 3 osztály és akkor minden osztályban 2 vagy 3 csapat. Nem kis dolog. :D Tavaly volt olyan szerencsém, hogy szerelmes voltam, és egyáltalán semmit sem kellett csinálnom, mert ö mindent visszaütött helyettem. Csakhogy idén nincs itt és új tesitanár van.. Ma elöször párokban kellett bohóckodnunk [a tanár azthiszi 5 évesek vagyunk..] Azzal kezdtünk, hogy csak oda kellett dobni a töled egy lépésre állónak a labdát, neki elkapnia és visszadobni. Aztán játszottunk csapatokban. Mivel elégtelenre állok tesiböl [nem tudom miért, eddig csak freestyle-jumpokat csináltunk vagy miket, arra meg elvileg senki semmit sem kapott..] úgy döntöttem ma majd megmutatom neki, hogy én igenis elégséges vagyok.. :D Játszottunk, jött a labda én pedig beleütöttem, de rosszul, mert a karommal. :D Erre odahívja a csapatot és azt mondja: 'Nem kell félni a labdától, mindegy mi árán, csak üssétek vissza!' És rámnézett. Játszunk tovább, jön a labda, száguld, neki a fejemnek. Arrébállok, hátrafelé rúgok [mert ugye úgy el lehet kapni.. :D], de ugye a labda kint volt.. Erre megszólal: 'Nem kell félni a labdától, csak üss bele' Fejeljem le?! -.-" Ezek után inkább beálltam focizni, ott legalább békén hagy.. :D Van egy olyan érzésem, hogy idén nem megyek a versenyre és nem is fogom bánni. :D

KOMMENT kérdés: Szeretsz tesizni? Mi a legszebb emléked ezzel kapcsolatban? [csak hogy valami kedvet kapjak az egészhez.. :D]

1 comment:

  1. Gimiben szerettem... csak az úszást nem, ami évente egy hónap volt. Én akkoriban évente egyszer egy egész hónapig menstruáltam, hogy ne kelljen úszni... amúgy jó volt. Bírkóztunk, kosaraztunk meg vívtunk is...
    Most tavasszal szeretnék kosarazni, meg bicajozni...

    ReplyDelete