26.1.10

(L)

Csak egy kérdés, nincs mit csináljak.. :D Unalmamban ilyeneket vettem észre..: Vannak ismeröseim, akiknél amióta csak ismerem öket, kint van egy szivecske. (L) A nevükben, a leírásukban, MSNen mindenhol.. Miért? És az a legviccesebb és számomra szánalmas, hogy néha odakerül mondjuk Renáta (L) ... egy fiúnév. Aztán 1 hét, 2 hét, opssz eltünt. Persze a szivecske maradt, csak nem értem, miért.. Másoknál a 'broken heart' (U) rész kimarad? A másik, amit mostanában észrevettem, az ilyenek: 'imádlak és szükségem van rád (L)' Ismerem az illetöt, nincs barátja/barátnöje.. Akkor kit imád és kire van szüksége?!
Kedvenc ilyen sztorim: Egy srác csakúgy tök ismeretlenül felvett, és beszélgetett velem MSNen. A személyees üzenete akkor: Réka (L)(L)(L). Beszélgetünk, satöbi.. erre egyszercsak aztmondja: 'kedvellek' Személyes üzenet: Kataa (L)(L)(L). Aztmondtam neki, hogy mennem kell, amúgy tényleg nem értem rá.. :D Erre másnap, személyes üzenet: Kriszta (L)(L)(L) :'DDD Az ilyeneket annyira sajnálom.. Jó érzés nekik 'ennyire nagyon' szeretni valakit, vagy mi? (nem az ott használt neveket írtam, csakhogy.. ha tökvéletlen ezt olvasná. xD)

KOMMENT kérdés: Te is (L)-mániás vagy? Meséld el miért jó az.. Vagy! Volt már dolgod egy ilyen (L)-illetövel? Mi történt? :D

No comments:

Post a Comment