18.1.10

önző?

Találkoztam egy új tulajdonságommal. Önző vagyok. Csak tudom, és kész. De a legfurább az önzőségemben, hogy.. a herceggel bezzeg bármit megosztanék. Vagy például állatokkal. Nem tudom miért, de velük szemben nem vagyok önző. Sosem tudnék az lenni.. Csak bizonyos esetekben, de akkor nagyon. :D Az első helyen azthiszem a terhesség áll, mert azért nem akarok terhes lenni, mert nem akarom megosztani valakivel az én hercegem túlságosan is őrült ötlet. :D A második helyen anya új ötlete áll, az meg azért nem akarom, mert eszem ágában sincs egy idegennel osztozni.. a saját anyukámon. Hagyja békén mindenki az én anyukám és apukám! Sőt, most az egyszer még a hugomhoz sem engednék senkit. :D A harmadik helyen a múltam van. Igen, leginkább egy bizonyos dolog, egy állat. Vele kapcsolatban mindig is önző voltam, ha másnak kellett engednem hogy hozzáérjen. És még a mai napig is önző vagyok miatta, mert nem hagyom magam bizonyos dolgokba belekezdeni. És ha valamit elkezdek, rövidesen abba is hagyom, mondván nekem csak az én kis dolgaim fontosak, ez a három dolog. Másra nincs szükségem. Élek az én kis világomban, ahol más nem létezik, és más nem kell..

KOMMENT kérdés: Egy tulajdonságod. [kérdöjel. :D]

No comments:

Post a Comment