18.1.10

farmville > animals with feelings?! O:

[EN] I have on facebook 'Farmville'.. and there you can make your farm with your animals.. blabla..And i have one bull, first he stands next to the other cows and i put it next to the other animals but at the same place. And after a day he walks back to his place. O:
I make a new place just for the horses, and i get a new horse. I put it a little bit far from the other horses, and it walks to the other horses. ^^, It's a stupid idea, but these animals have feelings! :D

[HU] Facebookon van 'Farmville'm.. ilyen farmot csinálhatsz meg állatokat bele.. blabla.. És van egy bikám. Elöször ott állt a tehenek mellett, aztán kicsit arrébb raktam, mert ö ugye más.. :D Erre visszasétált! O:
Csináltam kis helyet csak a lovaknak, és pont akkor kaptam egy új lovat. Kicsit messzebb raktam le a többiektöl, mert még pakolgattam a kerítéseket, aztán ottmaradt.. És erre kicsit késöbb magától odasétált a többiekhez. ^^, Kicsit hülye ötlet, de ezeknek az állatoknak vannak érzései.. :D

No comments:

Post a Comment