16.1.10

rémálom, habár..

Kezdjük az elején.. Tudom, néha önzö vagyok, néha túlságosan is. Innen származik az is, hogy nem akarok terhes lenni, nem akarok gyereket... Mert akkor az apukája vele foglalkozna, meg.. nemtudom. De akkor ö fontosabb kéne legyen, mint én. :D Szóval jelenleg egyáltalán nem szeretnék mégvalakit, akivel meg kéne osztanom bármit is.
Szóval, éjszaka azt álmodtam, hogy terhes voltam. Az elvek szerint ez egy rémálom kellett volna legyen, de mégse az volt.. Annyira emlékszem, hogy már nem anyáékkal laktam, hanem valakivel.. arra sajnos nem emlékszem ki volt a pöcök apja.. :D Mindegy is.. xD Na és anyáék jöttek látógatóba, én meg mosolyogva ajtót nyitottam.. Aztán mondták, hogy boldog TIZENNYOLCADIK születésnapot. Én még mindig tök boldog voltam, fura.. :DBejöttek, leültek az.. én szép lila székeimre, mert tortát ettünk. Tudom, hogy az apuka rám nézett olyan 'mondjad' képpel, de mégsem emlékszem a képére.. na mindegy. :D És akkor felálltam és elkezdtem: Anya, apa fontos mondanivalóm van. Terhes vagyok. Utána felébredtem. Lehet, hogy anya hozzámvágta a tortavágókést? :D De én olyan boldog voltam ott az álmomban.. O: El nem tudnám képzelni, hogy én ennyire örülnék egy izének a hasamban.. Végképp nem 18 évesen.. O: A legrosszabb az egészben, hogy amikor ilyeneket álmodok azoknak egy része mindig való válik.. Néha olyan dejavu-m van, és tudom, hogy azért mert már álmodtam arról. Nagy optimistán arra gondolok, hogy ebböl csak az én szép házam válik valóra. :]

KOMMENT kérdés: Valóra szoktak válni az álmaid? Esetleg álmodtál valami érdekeset, örültet? O:

1 comment:

  1. Te is kis pöcökként kezdted! Valakiknek az álma voltál...
    Jót mulattam most!!!

    ReplyDelete