17.1.10

tecktonik

Ez egy tánc, ha valaki nem tudná. A franciák találták ki, ha rákeresel youtube-on ök az elsök.. Naszóval az már van jópár éves [?], mééég mikor egyszer októberben voltam otthon már akkor erröl beszélt otthon mindenki. Akkoriban annyira nem érdekelt az egész.. :D Na, és akkor most tessék. Zenében milliószor elörébb vagyunk, ide sokkal gyorsabban elérnek az új számok, viszont a tecktonik, mint tánc és zene csak most ért ide. :D Múlt szombaton lett huszoon.. tudomisénhányadik az 'i'm in da hous' ami ilyen.. tecktonik-szerü zene. Mondjuk itt nem minden második ember 'iiiimádom a tecktonikot'.. :D Naszóval tegnap jobban utána néztem az egésznek. Magyar videóból milliónyit lehet találni, a franciák a legjobbak, hollandot én meg nem találtam. :D Viszont több kutatás után, találtam egy rotterdami csapatot, akik.. freestyle-tecktonikolnak vagy mi.. ééés az egyik osztálytársam [jobbanmondva a fiúink, mert ök mindig mindent együtt csinálnak 4en.. :D] szóval ök is valami ilyent izélnek. Habár, jelenleg nagyon elfoglaltak a rapdalok írásával.. :D Vissza a tánchoz. Eldöntöttem, hogy ha már [tegnap végre felszabadult a tikkaoO név youtube-on, szóval csinált egy új channelt] úgy is új channelem van, kéne rá videó. Köztudott, youtubeon bármit lehet találni.. a hajfestéstöl [hehe, anya..:D] a hogyan táncoljunk tecktonikot. Van egy kissrác, aki lassan eltáncolja a lépéseket, és töle tanultam pár dolgot. Közelsem olyan egyszerü, mint amilyennek látszik.. :D Az elején folyton fejbevágtam saját magam, aztán rájöttem nem a gyorsaság a lényeg, hanem hogy ne hagyj ki egyetlen mozdulatot sem abból amit éppen csinálsz. Szóval lassú vagyok, az elemeket még nem tudtam egymásba rakni, csak egymás után.. :D és akkor mindebböl született ez:
http://www.youtube.com/watch?v=YQuCrhqJ7uw
Nem vagyok béna, csak egynapos kezdö. :D

KOMMENT kérdés: Mit gondolsz.. a tecktonikról? [az én táncikám is tecktonik! :D]

2 comments:

  1. a hatter a lejobb kislanyom! legkozelebb azert vesd be az agyad es a szennyesed rakd el :) puszi anya

    ReplyDelete
  2. Jellemző, hogy ki mire figyel! :))))
    Katám, te még mindig tudsz táncolni!!!!

    ReplyDelete