27.2.10

Children of Distance - 333km

Lesz új CD-jük! Gondolom nem újdonság, de nekem igen. :D Ma találtam rá a promóra [katt] és annyira tetszik.. *-* Most volt szülinapom, úgyhogy arra már nem kérhetem, de nyuszira ezt szeretném! Nagyon nagyoooon.. Jobban, mint a Lady Gaga CD-t! o_O, [jóó, arról azért mondtam le, mert láttam mennyibe került és úgyis egésznap ö megy a TVben. :D]
Emlékszem, tavaly köbö ugyanilyenkor a suliban mindenki az 'Emlékezz rám'-t hallgatta, mert lyukasórában megmutattam.. Nem volt gond, hogy senki sem értette, a barátnöm megtanulta a refrénjét úgy ahogy hallotta.. :D Úgyhogy Hollandiában is híresek már! Legalábbis nálunk.. :D Majd ha meglesz az új CD, majd azt is megmutizom mindenkinek! :]

KOMMENT kérdés !!! > Igazából ez egy kérés.. Mivel itt nem fog megjelenni az újságokban vagy a TVben, vagy bárhol, hogy megjelent az új CD.. Valaki majd rámszólhatna. ^^, Köszi. (L)

No comments:

Post a Comment