28.2.10

callin'


Zimány Linda mutatta ezt a számot. :] Najó, nem éppen pont így volt, de twitteren az ö üzijéböl jutottam el a vidihez.. Úgyhogy nagyon köszönöm neki, mert nagyon tetszik ez a szám! :] Nem az olyan igazi nagy kedvenc, de ilyenkor olyan büszke vagyok arra, hogy magyar lehetek. Én is büszkélkedhetek tök jó angol számokkal az osztálytársaimnak! :D Az egyetlen hiba, vagyis nem hiba.. csak ami engem egy picit zavar, amikor azt mondja 'never' nagyon kihangsúlyozza a R-t, pedig az amerikaiak egyáltalán nem szokták azt odatenni a végére. o_O, csak olyan lazásan 'neve'.. :D A vége pedig annyira jó lett mikor úgy a srác elkapja! *-*

'I wanna hear your callin'
Because i never stop fallin'
And never let us,
Never give up to be true.'

*hallásból írtam le, remélem stimmel. ^^,

No comments:

Post a Comment