12.2.10

félreértés, félreértés..

Nincs kedvem most az angolomon gondolkozni (már csak azért sem, mert már egyre jobban emlékszem mindenre, és így egyre több mindent keverek..xD) úgyhogy csak magyarul, így egyszerüen.. Habár angolul szeretném, mert akkor.. de mindegy. Csak az a lényeg, hogy kiírjam magamból.
Imádom a barátaim, hogy ennyit foglalkoznak velem.. csak néha túlzásba viszik, vagy csak egyszerüen nem értik és.. Az egész kezdödött a hét elején, amikor egy srác (akivel már régebbóta msnezek) a suliban is odajött és beszélgetett velem. Barátnök egyböl következtetés vontak le 'tetszik neked!'.. Persze én hiába magyaráztam, hogy az nem úgy van..
Csütörtökön volt Valentin Disco a suliban. Namost mi ottvoltunk, ö ottvolt, a barátnöm meg folyton hozzá tuszkolt, szó szerint. Meguntam, kimentem, leültem. Hazamentünk. Aztán délután a srác megkérdezte, hogy mi bajom volt. (nemtudom, hogy most arra a bajomra gondolt, hogy véletlen folyton nekimentem, mert nekilöktek, vagy arra, hogy csakúgy kimentem..xD) Én meg, mint azelött mindig, csak úgy elmondtam neki az egészet. Kiváncsiságból a végét lehagytam, szóval valahogy így szólt:
'- Szóval a barátnöm szerint kedvellek, és azt akarta, hogy táncoljak veled..
- Oooh, de hiszen mi jó barátok vagyunk! :] '
Ennyi. Mi JÓ barátok vagyunk. Ezt nem elfelejteni, még fontos lesz. Elvileg pontosan ezt a választ vártam, de akkor is valahogy.. Mindegy..
Aztán ma, csakúgy, mert fájt a pocim rosszkedvem volt reggel. Zenéthallgattam, félig aludtam stb.. Erre megjöttek az én imádnivaló barátnöim, 'mi történt? Smároltatok? Mit mondott?' ja.. annyit, hogy JÓ barátok vagyunk! Ezt nekik is elmeséltem, csak túlságosan szomorúnak hangzott a pocifájás miatt. 'Jhajj, gyerünk, megkeressünk!' Lerángattak, ki az udvarra, csakhogy ö éppen egy másik csajjal (akit az én barátnöm évelején már pofonvágott, hogy térjen észhez a kiscsaj..) 'elvolt'. Mondjuk így. Én visszamentem, ök is velem, és a barátnöm eldöntötte, hogy esetleg megint pofonvághatná a kiscsajt.. Utálom amikor ezt csinálja! Köztudott, hogy az egy liba, hadd repdessen! xD Nem kell vele foglalkozni.. Lebeszéltem róla, csakhogy erre jött a srác, és tök véletlen úgy jött ki, hogy vette fel a kabátját és pofonvágott.. Elkezdett bocsizni, megjöttek a barátnöim, mérgesen néztek rá, elmondták mindennek spanyolul, majd babusgatni kezdtek, hogy ne aggódjak, majd találok egy sokkal rendesebb srácot.
Ebböl az lett, hogy a srác azóta nem beszél velem, a barátnöim szigorúan távol tartanak töle, és kitartóan keresnek nekem valakit. Ja, és tervezik, hogy akkoris csinálnak valamit azzal a csajjal..
ááááááááhhh! oké. most már jobban érzem magam. Bocsi, ha valakit untattam..

1 comment:

  1. Akit untat, nem olvas...
    Régi régi emlékek! Harcok, bír, nem bír, barátnők, barátok... Kis nosztalgiával olvastam...
    Jótanács nincs. Ezeken át kell esni. És szép. Vagyis szép lesz majd egyszer...

    ReplyDelete