6.3.10

3 esküvő

Anya mutatta nekem ezt a weboldalt [klik] és megnéztem mind a három kisfilmet.. Úgyhogy elöször külön-külön róluk, aztán összefoglalva. :]
Zsuzsa & Mubarak: Ez az én véleményem, nem kell velem vitatkozni, de nekem se a lány se a srác nem szimpi. Ötletem sincs, hogy az a srác miért van a lánnyal, mert fúú.. Egész végig csak megalázta, cseszegette meg.. Viszont a srácon meg látszik, hogy olyan elanyátlanodott, hogy vissza se szól.. Elmegy imádkozni.. Meg ha most muszlim férje van, akkor miért kell kínálgatni piával? Tudja jól a csaj, hogy neki nem szabad olyant innia.. Meg hogy semmit sem tud a muszlimokról.. Már nem azért, de ha én megismerek valakit, akkor legalább google-ban rákeresek a kultúrájára. Nekem ök egy kicsit furának tüntek, de legyen.. Ami ebböl mondjuk úgy velem is megtörtént, hogy volt egy holland pasim, és folyton mondta, hogy jól kell tanulnom, mert hanem a végén még hazaküldenek. És egyszer délután a Burger Kingben tanultunk föcire, semmi kedvem nem volt az egészhez, ö meg csak b*szogatott [szóval most a Zsuzsa..:D] aztán én meg végül elkezdtem kiabálni vele, hogy ö nekem ilyeneket ne mondjon, én életem, én jegyeim, legyen neki mindegy..
Bernadett & Sanju: Jhajj, ez a legaranyosabb! ^^, Ez még úgy illene is rám.. Sokat szoktam msnezni/skypeolni.. A végén még valaki megkéri a kezem! *-* Csak én nem szeretem az indiaikat.. nekem nem tetsznek a ruháik meg a zenéik meg úgy minden.. :D Na mindegy.. lehet mondjuk amerikai! :D De ök tényleg olyan aranyosak.. Ott a reptéren hozzáfut, meg a fa alatt megkérni a kezét.. :] Egy olyan igazi tündérmese happy end-el. :]
Elena & Leo: A korkülönbséget békén lehet hagyni! Nincs azzal semmi gond! Az egyik legjobb barátom és 21 éves és mindig tök jól megvagyunk! Én pontosan tudom, hogy miröl beszélnek, mert a legjobb barátnöm is spanyol és ö is mindig olyan forróvérü.. :D A szerelem lehet, hogy tényleg spanyolul van.. :] Olyan szép volt az esküvöjük is meg minden, de aztán a végén.. 'az emberek nem hisznek a mesékben' [Elena] Mert Leo-nak haza kellett mennie. Nem teljesen értem, hogy hogy lehet valakit csakúgy hazaküldeni, mikor az ö élet párjával él.. Ez diszkriminációó! Mi a fene köze van bárkinek is ahhoz, hogy ki hol találja meg élete szerelmét?! Én elsírtam magam a végén.. Ha most lenne egy holland férjem és Magyarországon laknánk, akkor öt is hazaküldenék csakúgy mert?! Na mindegy, mert eszem ágába se lenne hazavinni a holland férjem.. :D Ajj.. de az akkor is olyan szomorú.. Nem lesz folytatása és aztán happy end? o_O,
Ami bennem maradt az egészböl, az.. ha férjem lesz, más nemzetiségü, nem megyünk Magyarországra! :D Ha férjem lesz, aki nem tud magyarul, a jelenlétében csakis angolul beszélnék. [habár, ezt már megszegtem a holland pasimmal, mert folyton magyarul beszéltem elötte.. $:] De most már tudom, hogy ezt másképp kell csinálni! Ha életem szerelmét interneten ismerem meg, az elsö randink egy romantikus parkban vagy erdöben lesz.. :] Ha a férjemet el akarják küldeni az országból, elöször leköpöm azt, aki ezt képes a szemembe mondani, aztán én is vele együtt elmegyek. :D Szép kis tervek a jövöre.. persze, most csak pár napig hatással van rám a film.. :D

KOMMENT kérdés: Te mit csinálnál, ha más nemzetiségü férjed lenne? [és esetleg ilyen nehézségek lennének..]

No comments:

Post a Comment