6.3.10

hollandia-blog

Néha szoktam más blogokat nézegetni, beleolvasgatni, és mindig egy adott témára keresek rá.. Gitározás, lady gaga, kedvemtöl függ.. :D Na és mivel néha írok ilyen hollandia-dolgokat, gondoltam rákeresek arra is, hogy mások is csinálnak-e ilyent. Az egyediség miatt, mielött még megkapnám, hogy valakiröl másolok.. És olyan vicces volt ami bejött a google-n, mert a blogok nagyrészén tényleg pontosan olyasmik vannak, mint ami az enyémen.. :D Csak azok olyan felnött változatban, vagyis hogyan bérelj lakást, mennyibe kerül, hol tudsz dolgozni meg ilyenek.. Úgyhogy tök büszkén fejeztem be a keresésem a hollandia-blogokkal kapcsolatban, mert én nem találtam olyan 16 évest aki unalmában arról ír, hogy ö milyennek találja hollandiát. :D Persze, lehet, hogy van.. akkor tessék itt jelentkezni kommentben! ^^, A másik viszont amit az ilyen holland-blogokon látok, hogy ök nem blogolnak magukról.. Szerintem, ha blogom van, akkor az igenis rólam szól, és azokról, amiket én látok, tapasztalok. Viszont sok blogon tényleg csak hollandiáról lehet olvasni, és *LoLz* találtam egy blogot ami folyton a wikipédiából idézett.. Abban hol az egyediség..? o_O, Na mindegy, mások biztos másképpen értelmezik a Blog fogalmát. :]
Ez csak olyan vicces dolog volt tegnap.. Mindenki Hollandiáról, csak másképpen. :]

*mire megírtam az egészet és lementettem, eszembe jutott, hogy az nem egyediség, hanem egyéniség. Szerintem. :D

1 comment:

  1. Mindkét szó jó, szerintem.
    Néhányan nagyon várjuk mindig az új bejegyzéseket!!!!!

    ReplyDelete