29.3.10

delfshaven

Ma elsétáltunk Delfshaven-be. Rotterdamban van, nem messze a sulinktól, egy régi kikötö. Most tanulunk a VOC és WIC-röl (meg ne kérdezd mi az magyarul..:D) és azoknak a hajóik ebben a kikötöben is voltak. Körbesétáltuk az egészet, megtaláltuk a régi házakat, malmokat, utcákat meg mindent.. Kaptunk egy kérdöívet is, amit útközben kellett kitölteni. Ami nekem külön tetszett, az a malom. Van ott egy malom, amit a 2. világháborúban lebombáztak, viszont fontos malom volt, így újraépítették, csak egy kicsit arrébb, mert az eredeti helyén útban volt. :D És olyan vicces volt, mert látsztott a köveken, hogy hol volt régen és akkor ott mellette volt.. :D
A kikötöröl nincs képem.. hehe, igen. Én más dolgokat találok szépnek.. :D Csináltunk közös fotókat (a fenti képen balról jobbra: Kim, Én, Kelly) meg én levideóztam a hattyúkat.. Ja, meg volt egy szobor.. Egy híres bácsiról valami Peter.. és a fején ült egy sirály. :D Azt is lefotóztam, naigen.. :D Aztán észrevettük, hogy ahol a bácsi neve állt le volt sz*rva. Haha. :D Egy evöshajót is lefotóztam, de olyan mindenhol vaan.. De itt epres volt a terítö! ^^, hehe. :D

No comments:

Post a Comment