29.3.10

MI EZ?!

Én ezt nem értem. De nem is akarom, azthiszem.. Ma voltunk sétálni és séta alatt eldöntötték a lányok, hogy pasira van szükségem, hogy aztán hatan menjünk mindenfelé. Mert ugye így, így szinglin tök égö lennék mellettük.. Meghát, semmi kedvem nem is lenne menni. Keressünk nekem pasit. Csak mosolygtam, de én egész idö alatt tudtam, hogy úgysem akarok senkit. Tölem bemutathatnak akárkinek, úgysem akarok vele semmit.. Miért? Azért a pár hónapért amíg el nem éri amit akar, vagy azért a két hétért, amíg leesik neki, hogy azt úgysem kapja meg csakúgy.. Nem, köszönöm. A szerelmes dolgokat lezártam és annyi van írva a végére: 'i heart káposzta és ez így is fog maradni!'. Ennyi. A káposzta mit gondol.. nemtudom, ö nem blogolja ki a gondolatait az egész világnak. :D
Délután megkérdeztem a csajokat, hogy jönnek-e velem városba, mert kinéztem egy rucit csak ahol én néztem nem volt a méretemben, viszont itt talán majd lesz.. Ó, persze, persze jönnek. Még ki sem értünk a suliajtón: ó, nekem mennem kell dolgozni. Ó, nekem pedig munka-elbeszélgetésre. Egyedül mentem városba és hogy mégjobb kedvem legyen, elkezdett szakadni az esö.. Eközben a gondolataim..: (leírom, hátha valaki mégis megért..)
MI EZ?! Szerezzünk pasikat, menjünk velük étterembe, mutassuk be öket a szüleinknek.. Menjünk dolgozni és jhuuuj de annyit dolgozzunk, hogy egyszerre több helyen is és minden nap. Csak én maradtam le valahol? Hahó, kedves élet, engem elfelejtettél felvilágosítani arról, hogy.. mit is kéne tennem. 16 évesen már nem lehet vásárolgatni, csakúgy sétálni és helyes srácokat nézni de semmi többet csinálni..? Vagy beszélgetni.. nevetni.. Miért kell egyszercsak hirtelen megkomolyodni? Nem akarok én is olyan lenni.. dolgozni, azon gondolkozni terhes lettem-e attól a sráctól a disco-ból mert véletlen nem volt senkinél semmi védekezésre.. MI EZ..? És azért, mert én ilyeneket nem csinálok, nem lehet velem vásárolni meg normálisan beszélgetni? Azért, mert én ezeket egyszerüen nem akarom, azért piszkálni kell? Nem értem.. De nem is akarom, tényleg. Tölem lehet ezt csinálni, én elvagyok az én kis álomvilágomban, amíg ök folyton csak aggódnak.. :] Hehe.

1 comment: