17.3.10

have fun! :D


[EN] My mum said i can't play.. but nobody said i can't make pics! :D
[HU] anya szerint nem tudok gitározni.. de senki sem mondta, hogy képeket nem csinálhatok.. :D

[EN] So The guitar's name is Tacky. Coz the teacher said it's JUST 180 euro.. poor guitar! o_O, But i love him, okey?! :D Today was my last day with him, coz i won't go to the lessons any more.. I have no talent for it.. :D
[HU] A gitár neve Tacky. Mert a tanár aztmondta, hogy CSAK 180 euróba kerül.. szegény gitár! o_O, De én imádom, oké?! Ma volt az utolsó közös napunk, mert abbahagyom.. nincs tehetségem.. :D

[EN] The boyz in my class make graffities all the time and everywhere, so i asked Niki if he could make one for me.. ^^, I got 3! :D My favourite is the second one [green] That's the most katie-ly. :D They're so good & cool.. *-*
[HU] A fiúk graffitiznek mindig és mindenhol, szóval megkérdeztem a Nikit, hogy csinálna-e nekem is egyet.. Egyböl kaptam 3-at! :D A kedvecem a zöld, a második. Az a leg-katiesebb. :D De mindegyik olyan cool.. *-*

[EN] Don't call me crazy. Last week i danced in my room in white, no idea why.. :D Just because i was happy.. o_O, Crazy. :D
[HU] Ne nevezz hülyének. Múlt héten a szobámban táncikoltam fehérben, csakúgy.. :D Boldog voltam.. o_O, Hülye. :D

[EN] Come on BARBIEEE! :D I don't remember anymore when, but me & my sis played karaoke.. :D I think everyone knows the song 'Barbie Girl'..:D We made videos, and only this picture.. And it was also made for msn, that's why it's so little. :D But it was aaawesome..
[HU] BARBIII! :D Már nem tudom mikor, de a hugimmal karaokeztunk.. :D Szerintem mindenki ismeri a 'Barbie Girl' dalt.. :D Videókat is csináltunk, de csak ezt az egy képet.. és ezt is MSNen, ezért ilyen picii.. o_O, De akkoris.. nagyon nagy volt. :D

1 comment: