17.3.10

illatoska 2!

Ha nem olvastad a kezdetet akkor itt: [klik]
Szóval tegnap én nem voltam suliban.. Vicces, hogy pont akkor történt valami azzal a csajjal, akiröl pont tegnap írtam.. :D Na mindegy.. :D Ha ott lettem volna nem történt volna ilyen, mert én olyan.. maradjunk csak nyugisak semmi verekedés vagyok.. Szóval az történt..
A fiúk kihoztak a WC-böl egy illatosítót és elkezdtek fújkálni vele, mindenkire.. Erre a barátnöm mondta, hogy fújjanak az Illatoskára, csakhogy senki sem akart.. Erre ö odament és befújta az egész csajt. Semmi gond, nem volt ugye feltünö, hiszen mindenki illatozott.. Erre mentek ki a suliból, Illatoska a barátnöm mögé került és belefújt a bnöm fülébe.. Barátnöm meg olyan típus, aki ha mérges akkor üt. Megfogtaa sapkájánál fogva a csajt és a földhöz nyomta a fejét. Aztán csakúgy elengedte, mert.. nem akarta bántani.. Biztos rám gondolt.. :D Szóval amíg én tegnap arról írtam, hogy kéne valami megoldás, ök elintézék egy kis verekedéssel.. Az eredmény az lett, hogy ma tényleg jó illatúan jött suliba a csaj! O: Szóval bevált.. Egy idöre..
Szerintem akkor sem ez volt a helyes, mert verekedni meg valakit a földhöz folytogatni nem szép dolog.. De igen, ha Katie nincs suliban, akkor mindent szabad.. sajnos.. :D

No comments:

Post a Comment