10.3.10

i heart káposzta!

Ha blogod van és az anyukád is olvassa, akkor nem lehet olyanokat mondani, hogy utálok takarítani stb.. Na de hogy már a szerelmi világról se lehessen írni! Igen, az anyukák fözés közben másra sem gondolnak csak a lányuk szerelmi életére. És addig, míg ki nem derítenek mindent, hogy azt mondhassák: neeem, az hülyeség. Meg valami olyasmit, hogy 'a melegített káposzta finom, de a szerelem az nem jó újra..' Nem értettem teljesen. :D Na de most ebböl következtetve [mert ha már anya ennyit gondolkozott azon, hogy ö mit mondjon nekem úgy, hogy ne legyek szomorú a hallottaktól, nekem is valamit ki kell találnom..] Mégegyszer leírom a mondat elejét, mert olyan messze van, hogy mire valaki ezt olvassa már rég elfelejtette miröl is beszélek. :D Szóval a káposztából, ami finom melegen, meg a szerelem, ami nem.. Következtettem a következö szép szólás-mondást: i heart káposzta! :D Ha a szerelem nem lehet jó melegítve, viszont a káposzta igen, akkor sajnos kénytelen vagyok egy káposztát szeretni..
Egyébként [már] nem vagyok annyira annyira buta, mint régen.. Akkor teljesen nem értettem ezt a káposztás dolgot.. Mostanra már értem ééén.. Értem én, hogy az nem jó úgy sokadszorra sokadik esélyekkel meg ilyenek.. De tegyük fel, hogy ö a herceg. Na most miért? Kitaláltam, hogy számolom a napokat a 18. szülinapomig. És utána nem érdekel milesz, az sem ha 2012 világvége lesz én akkor végre akkor is találkozni fogok ezzel a bizonyos káposztával! Ö is eztmondta, esetleg ha idösebbek leszünk és én meg komolyabb [ja, mert anno én voltam a nem komoly.. ^^,] akkor esetleg melegíthetünk káposztát. Mert szeret, csak akkoriban én nem szerettem.. Mindegy, az bonyolult. Akkor költöztem Hollandiába meg minden.. Naszóval számolom a napokat, erre múltkor beszélgettük és mikor? Mikor már csak pont 720 nap volt vissza! Namost 07.20-án történt valami ami.. vele kapcsolatos.. Szerintem túl nagy a fantáziám.. :D Mindegy, csakazért is leírom ezt még! Na és beszéltünk és aztmondta, hogy ö még mindig komoly, csak a kérdés az, hogy én komoly vagyok-e.. Úgy ezek után átmentem tökre komolyba! Elkezdtem magamnak munkát keresni, mondván anya meg apa nem akar nekem gitárt venni, akkor miböl engednének engem haza..? Csakhogy a munkáspapírra kell egy aláírás.. Szóval felhoztam a témát. Csak az anyukák olyan ravaszok, hogy mindent kiszednek belöled. Vagy ugye kigondolják, mint a káposztásat.. A munkáról anya lebeszélt, majd nyáron.. És úgyis ráérek a 18. szülinapomig a pénzgyüjtéssel.. Addigra kell csak nagyon komoly legyek! o_O,
Naszóval most itt vagyok ezzel a káposztával, ami melegíthetö, meg a káposztával, ami anya szerint nem.. Meg a herceggel, akire nem akarok még 715 napot várni.. Úgyhogy ebböl még az is lett, hogy honvágyam van, már nem csak a herceget [elnézést, káposzta..] akarom látni, hanem a mamát is meg a mamit meg a sok sok uncsitesót.. Meg a hegyeket.. ahjjj! :(
Ha valaki ezt tényleg eddig elolvasta akkor most csukja be a száját, rázza meg a fejét és felejtse el. :D Erre csak nekem volt szükségem, hogy amíg leírom megértsem ezt az egész káposzta-ügyet. :D És köszi ha mégis elolvastad.. :]

1 comment:

  1. Majd egyszer elmeselem, hogy lett a ferjem az en kis kaposztam. Szerintem egyszeruen nincs szabaly, mert minden ember mas, es mindenkinek mashogy jo.

    ReplyDelete