10.3.10

vis.. :D

Van egy lány.. Én tényleg mindenkit elöször megismerek és utána döntöm el, hogy kedvelem vagy sem na de ez a csaj.. Osztálytársam, de csak idén. Tavaly szerencsére másik osztályban volt, soha hozzá se szóltam, csak néha meglöktem mert ja.. akkor sem tetszett a feje. :D És cseszegette a kissrácot, aki belém volt szerelmes. Olyant sem szabad. Wháá! Naszóval idén valami csoda folytán hozzánk került.. Elöször akkor kellett hozzászólnom, amikor egy csoportba kerültünk egy prezentációnál..De úúúúristen! Ö egy jó példa arra, hogy nincs Isten, mert akkor ilyent nem engede megszületni. Megkérdeztem, hogy van-e MSN-je. Nincs. Jó.. Email? Az van. Mi az email címje..? valami@HOTMAIL.com.. Ha hotmailod van, akkor alapból be tudsz jelentkezni msnre de mindegy.. Erre másnap felvett msnen. -.-" whááá! Utána már majdnem készen voltunk mindennel erre megfogta a vállamat, hogy jól dolgozTUNK. Úgy leráztam wháá.. Na most nem csak az a természeti hibája van, hogy hülye és lassú az agya.. Mindenbe belepofáziiiik!!! Barátnöm kérdezi tölem, hogy melyik oldalon van, amit én nézek épp a könyvben. Erre ö hozzányúlt a könyvéhez, hogy az nem elörefelé, hanem hátrafelé van ahol dolgozunk. Na most barátnöm kicsit sokkal eröszakosabb mint én és rávágott a kezére. :D De ö meg csak folytatta a magyarázást.. Whááá! Hülye, lassú felfogású, mindenbe beleszól és még nincs vége. Ronda. Nem szabad valakire ilyent mondani, mert mindenki szép a maga módján de ö.. Vasta szájai vannak, de olyan, mint egy fekete embernek, viszont ö meg fehér és ferdeszemü. És nincs se szemöldöke, se szempillája. És majdnem fehérebb, mint én. Most csak gondolj bele.. brrrr.. :D Én egyszerüen ha csak ránézek olyan érzésem támad, hogy hozzá kéne vágni egy könyvet, kitekerni a nyakát vagy ilyesmi.. Nemtudom.. :D De esküszöm, még soha senkivel nem voltam ilyen gonosz és ellenséges.. o_O, Barátnöimnek és mondtam, hogy én nem csípem, így kitaláltunk neki egy becenevet, vis. Halat jelent, és a nagy szája miatt kapta. :D Meg hát.. a halaknak is olyan butus fejük van. :D És kihagytam.. év eleje óta (tavaly nem figyeltem meg) ugyan abba a ruhába jár. És ráadásul kicsik rá.. Ezért az egyért nem vagyok rá mérges, mert ezt megértem.. Oké.. De azért hogy minden alkalommal meg akarjam ölni.. Valami tényleg van vele. :D

KOMMENT kérdés: Történt már veled is hasonló, hogy valakit nagyon nem bírtál? :D

1 comment:

  1. Állítólag ha valakit ennyire nagyon nem bírunk, akkor abban a személyeben olyan tulajdonságok vannak, mint bennünk. És a bennünk lévő nemszeretem dolgok miatt nem szeretjük őt. Néha úgy tűnik, hogy igaz. De az esetedben....

    ReplyDelete