2.4.10

április 1, április 2..?

Jé, 100. bejegyzés idén.. Nagyon látszik, hogy rengeteget beszélek és rengeteg mondandóm van? $: Lebuktam.. :D Naszóval mivel az elözö gyerekes bejegyzésnek nem túl sok értelmét láttam miután visszaolvastam, megpróbálkozom egy másik témával.. Még mindig rólam szól, még mindig arról, hogy hátha megértenek.. Hátha! :D
Van egy srác az osztályban, akit amióta kijöttem ismerek. Mint még sokmindenkit, de mindegy. :D Ö is a mi csapatunkbéli, mindig együtt lógunk meg ilyenek.. Csak haverok vagyunk, és haverok közt egy idö után már semmi különös nincs abban, ha megölelik egymást ha valakinek baja van, vagy megszorítják egymás kezét egy horrorfilm alatt. Haveroknál ennyit még lehet. Erre tegnap közölte, hogy mindig is flörtölni próbált velem, csak én mindig leráztam, vagy mégegyszer megöleltem és.. Eldöntötte, hogy esetleg tényleg komolyabban megpróbálhatnánk. Én szemberöhögtem mondván hehe, április elseje vicces vagy. Én is szeretlek.. :D Erre tök komolyan bizonygatta, hogy tiszta véletlen, hogy pont aznap jutott eszébe.. Nevettem rajta, egészen ma reggelig. Elöszöris éjfél után kaptam egy SMS-t: 'most már elhiszed?!'.. Perszehogy nemhiszem! :D Erre felmentem msnre és fentvolt.. Közölte, hogy egyedül van otthon [mint általában..] és hogy unatkozik. Elmehetnénk valahová.. Aztmondtam nem, mert.. Április 2.-án már csak nem viccel.. o_O, Vagy mégis és akkor kitudja.. Aztmondtam majd máskor, most épp nem jó. Na most tegyük fel, hogy holnap is folytatja? Mit mondjak neki? Olyan régóta ismerem és.. Az úgy olyan fura lenne ha mi együtt lennénk.. Akkor már nem ülhetnék az ölébe hollandon mondván csak segítek neki, mert akkor együtt lennénk és úgy már nem engedné a tanár.. De, nem is akarom, hogy engedje. De jhááájj! Ha tudnátok milyen aranyos feje van és milyen kedves.. és ráadásul az egyik legjobb és legszexibb pasi a suliban.. Mi a fene miatt akarna hirtelen velem randizni? Tudom, hogy a fiúk csak idóvel veszik észre a hercegnö-énemet, de miért pont most és miért pont ö..? Hercegnek biztosan egy igazi herceg, de tényleg az enyém? Nemtudom.. Szerintetek menjek vele a szünetben valahová? Az olyan furcsa lenne.. o_O, Lehet, hogy ö egy herceg? o_O,

*büszke vagyok, szerintem ez egész értelmesre sikerült! :] mondjátok meg szerintetek milyen.. ^^,

1 comment:

  1. Édesem!!!! Újraélem a lánykorom...
    Látod, pl én is túléltem ilyeneket meg mindent és most tök jó. Van két klassz kis pasim...

    ReplyDelete