2.4.10

gyerek-téma

Muszáj. A naplóm már majdnem megtelt és csak vészhelyzetekben írok bele, hogy tényleg csak a legfontosabb dolgokat írjam oda.. Meg persze azokat, amiket tényleg nem osztanék meg másokkal. :] De ez most nem olyan, azthiszem.. Megint csak egy kibeszélek magamból mindent és utána jobb lesz nekem, de a blogomnak nembiztos.. :D Ja, meg ezzel gyakorlom, hogy hogyan értessem meg magam másokkal. Hátha egyszer majd.. sikerül is. :D
Mostanában sokat olvasok, legutóbb egy könyvet, amiben a lány terhes lett 16 évesen és aztán hogy mi történt vele [Babylove]. És már nemtudom mióta rémálmaim vannak arról, hogy terhes vagyok! Szép álmok, mindig boldog vagyok az életemmel meg ilyenek, de az tényleg nem én vagyok és azért tünik rémesnek mikor felkelek.. :D Deszóval.. Én nem értem. Mi a fene késztet valakit arra, hogy terhes legyen és aztán legyen egy gyereke? Miért jó az neki? 9 hónap, aztán meg kell szülni, aztán fel kell nevelni.. Aztán szerelmes lesz, elsö csók ésatöbbi és ezt a szüleinek meg kell hallgatnia. Aztán nagyszülök lesznek.. Nem értem hol éri ez meg szülönek lenni.. Megkérdeztem anyáékat, anya aztmondta ez valami nöi ösztön, hogy valaki gyereket akar. Belölem kimaradt. Anya erre aztmondta, hogy majd késöbb.. Erre olvastam egy másik könyvet, amiben ez állt: 'Csak azért tiltakozol ennyire, mert igazából azt szeretnéd a legjobban!' Ez egy pasiról volt, de akkoris. Én tényleg nem azért tiltakozom mert igazából akarok egy gyereket.. o_O, Félelmetes, mi van ha mégis? O: Meg az is fura, hogy a herceges történetembe is belejött egy gyerek.. Az elején csak szerelem volt, aztán komolyabb dolgok aztán a komolyabb dolgokból lett egy gyerek. Egyébként is.. Ha nem akarok, akkor miért foglalkozom ezzel ennyit..? Inkább csöndbemaradok. Asszem ettöl csak még jobban összekeveredtem és nem értettem meg magam.. :D És ezek után még azt akarom, hogy mások megértsenek.. Na mindegy. Ha valaki tudja, hogy miért gondol egy 16 éves lány egyfolytában arra, hogy terhes, az szóljon! Nekem az az ötletem volt, hogy a tavasz miatt. :D

No comments:

Post a Comment