11.4.10

életterv 1.1

Életterv 1.0 itt: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/eletterv-10.html

Naszóval mivel ez 1.1, ezért minden marad az 1.0 szerint, csak kicsit kiegészítem. Pontosítok rajta. Szóval tegnap voltunk vendégségben ebédelni és általában akárhová megyünk, sosincs olyan valaki, akivel én is tudnék beszélgetni, így mindig én ülök egyedül csöndben a gondolataimban. Ígyhát mivel nagyon ráértem, kitaláltam, hogy milyen lesz a házunk. Az elején.. Mikor még suliba kell járni meg ilyenek. Szóval ha bemész ott az elöszoba ilyen kicsi, mert hollandiában nincs is nagy.. :D Jobbra van a konyha, ami sárga színü, mert oda nem süt a napocska. A bútorok feketék csakmert. Ez olyan kicsike konyha, mivel nagy dolgokat úgysem fogok benne fözni.. :D Vissza az elöszobába, a másik irányba pont veled szemben van a fürdö. Szines csempék, jó? Mindenféle színü. *-* És az egyik falon egy nagy tükör. Nemtudom minek a fürdöbe nem tükör, de az úgy tetszene nagyon.. :D Fürdötöl balra van a nappali meg az ilyen étkezö szerü, csak egyben. Ja és persze ha valaki még tudja követni, a nappaliból vissza tudunk menni akár a konyhába is. :] A nappaliba délután süt a nap, mikor otthon vagyunk. A falak halványzöldek, olyan almazöld vagy hogyhívják. Az olyan megnyugtató és szerintem passzol a naphoz. :] Lesznek virágok is, például fLoweR.. Lesz egy tv-nk is. Kicsi, mert sosem nézzük. Lesz egy nagy szekrény könyvekkel, hogy lássák milyen okosak vagyunk. A szekrény lila lesz. És a... amire ülni kell az is. Szóval a nappali napsárga, zöld falakkal és lila bútorokkal. Ja, lesznek nagy hangfalaink, hogy idegesítsük a szomszédokat. :D Az étkezöben az asztal szerintem.. azt még nemtudom. Valami tökmodern, olyan tökmodern székekkel körberakva. Falak szerintem olyan világos narancssárga, mert a nappaliból ami jön napocska az nem elég.. Így viszont igen. :] Étkezövel szembe, fürdö mellett egy kis szoba, ahol tanulni lehet, vagy oda jöhet valaki vendégségbe aludni. Ide reggel süt a napocska szóval a falak sötét színüek, olyan kékesek. A kék unalmas, így lehet koncentrálni, ha tanulsz. A bútorok pedig olyan unalmas normálisak, hogy biztos semmi se vegye el a figyelmed. Aztán innen van egy ajtó a hálóhoz. Ez a kedvencem. :] Az egyik fal teljesen tükör, de ilyen elhúzhatós mert az egyébként szekrény. A fal elvileg fehér, de tele lesz ragasztva képekkel, meg rá lesz irogatva mindenféle szép dolog.. *-* És az ágy felett lesz egy hatalmas szivárvány. *-* Ja és itt van számítógép is, mert anélkül nincs élet. Ami még lesz a mi gyönyörü házunkban, az egy kiskutya. Neki a tanulós-vendégszoba a szobája. ^^, Na és azthiszem ennyi.. Nagyon ráértem tegnap, nem? :D Aki szerint nincs ilyen ház, annak majd megmutatom, hogy akárhol is, de én találni fogok egy ilyent. Ha nem, akkor meg csinálok. ;D

KOMMENT kérdés: Neked milyen házad van (ha van házad..) ha nincs, akkor milyent szeretnél? :]

No comments:

Post a Comment