8.4.10

GGD, napocska..

Naszóval a GGD az egy.. nemtudom micsoda pontosan. :D Viszont jött hozzánk egy néni töle, és nemrég kitöltöttünk számítógépen egy tesztet, most pedig beszélgetnünk kellett vele. A téma a családtól a drogokig minden volt. Minden ami velem kapcsolatos. Namost az egyetlen baj ezzel az egésszel az én esetemben az volt, hogy én 100%osan megbízok a gépben, hogy ö majd titkottart és csak az igazat tömören fogja elmondani a GGD-néninek. Szóval a gép a válaszaimból csinált egy összefoglalót, hogy melyik pontokról kéne beszélgetni, amivel lehet, hogy valami bajom van. (pölö bántanak vagy iszom vagy ilyesmik.. Nem mondja meg pontosan csak azt, hogy függö mondjuk..) Szóval nem árulja el, hogy pontosan mi a bajom, csak a témakört ahol a hiba van. (tiszta értelmesen elmagyaráztam..:D) Na aztán ma behívott a néni mert én voltam soron, hogy beszélgessek vele. Valami kérdést nem értettem a teszten és a gép szerint itthon vannak bajaim, de tényleg nincsenek! :D Máshol nem mutatott bajokat.. Namost szóval velem ott a probléma, hogy idegeneknek csakúgy nem mondom el a titkaimat.. Én azokat a káposztának meg a naplómnak szoktam elmondani.. Egyébként is, szerint a nénit csöppet sem érdekelné a mondanivalóm. Csak pénztkeres, nem segíteni rajtam úgysem. Nem bízok benne és kész. :D Szóval jött az a kérdés: 'Szoktál sírni vagy túl sokat aggódni valami miatt?' Mondom Igen. Erre elöjöttek a lehetséges aggodalmak.. 'A Jövövel kapcsolatban szoktál sokat aggodalmaskodni?' Nem.. 'Rendben, akkor nincs semmi'. *mosoly*. Namost.. én nem hazudtam.. Nem a jövö miatt szoktam sírni.. :D De akkoris.. mondtam, hogy nem is volt kiváncsi rám! Mindegy.. Következö ami még ilyesmi volt: 'Szóval Magyarországon jársz fogorvoshoz..' Igen. 'És legalább évente egyszer haza szoktál menni?' Igen. Most sem hazudtam! Én hazamegyek évente legalább egyszer, de én nem fogorvoshoz szoktam menni.. :DDD Vicces volt. Végig csak szépen mosolyogtam és egy szót sem kellett mondanom a káposztáról vagy azokról amikröl vele szoktam beszélgetni. Hát igen.. a a GGD-néni annyira ismert volna, mint ö, akkor tudta volna, hogy valami nincs rendben. De nem tudja és nem is fogja. (remélem nem olvassa épp ezt.. :D) Szóval itt van ilyen GGD-s teszt, amit mindenkinek meg kell csinálnia.. Az enyém ilyen volt..
Aztán.. ez a kis dög napocska!! Reggel szoknyában, egy vékony pulcsiban kimegyek az ajtón napocskaaa! A napocska nem volt sehol. Még nagyban aludt a felhök mögött. Beértem a suliba félig megfagyva mindenki mondta, hogy nem vagyok normális ilyen hidegben így.. Mondtam, hogy figyeljék meg, délután tök meleg lesz! Dél.. még mindig tök sötét.. 12.15.. megérzem a meleget a hátamon.. Holland óra.. tök nagy csönd.. Katie felugrik: NAPOCSKAAA! háhá! Megmondtam! Kicsit sem pirultam el utána. :D De akkoris! Kisütött! Most egyszer nem hagyott cserben! Köszönöööm.. :] Remélem holnap is ilyen lesz.. vagy mégjobb: reggel is süthet! :D

No comments:

Post a Comment