7.4.10

sportosan!

Naszóval most volt szünetünk (péntek-kedd) és tökresokmindent csináltam. Szóval elvileg a sportolás abbahagytam privát okokból (az egyetlen aki tudja az a káposzta, de nem lényeges..) És aztán.. Hétfön elmentünk a családdal biciklizni hehe.. Az egészben a vicces, hogy én aligha tudok biciklizni mondjuk.. egyenesen elöre a többivel meg bajom van.. :D Viszont olyan szép helyen voltunk.. Voltunk városban is, habár a shoppingolásban nincs sok sportos.. :D Aztán kedden, vagyis tegnap szóval izé.. Elmentünk anyáékkal a lovardához hogy megtudjuk mit is kell itt csinálni ahhoz, hogy lovagolhassak meg ilyenek.. Várólistán vagyok. Addig is van idöm gondolkozni. Meg a káposztával kibeszélni.. Aztán pedig elmentünk valami hatalmas tóhoz. Körbebicikliztük! És az egyik részén van homokos-tópart. :D Tökjóóó. Ja, és valamikor mostanában lesz ott vidámpark. Na, aztán most a legsportosabb!
Ma elmentünk falatmászni. Elmagyarázták hogyan kell, aztán egymás után felmászhattunk egyesével. Amíg néztem a többieket kezdtem egyre rosszabbul lenni.. Aztán mire sorra kerültem falfehér voltam és remegtem.. :D Az 50 méterböl 15 méterig el is jutottam, aztán úgydöntöttem ha nem engednek le mindenkit fejbehányok.. :D Inkább leengedtek. ;D Whúú.. soha többet nem akarok ilyent csinálni.. Soha soha soha. Most pedig hullafáradt vagyok.. ah.. S:

No comments:

Post a Comment