7.4.10

életterv 1.0

1.0, mert szerintem késöbb biztosan változni fog.. :D életterv, mert nincs kedvem azt az unalmas angol könyvet olvasni.. Inkább leírom, amit múltkor említettem.. (említettem?) Naszóval unalmamban vagy.. már nemtudom.. :D Kitaláltam, hogy milyen lesz majd késöbb. Tudom, hogy ez úgysem lesz pont ilyen, de ezért 1.0! :D
Életterv 1.0
18 éves koromig tanulni fogok, mégpedig nyelvet és bioszt. (Két fötantárgyat kell választani.. szóval a többimindent is tanulom majd, de ezeket nagyon. :D) Addig, amíg még nem vagyok 18, nyáriszünetekben dolgozni fogok, meg lehet, hogy majd egyszer elkezdem azt is, hogy hétvégenként. Remekül tudok gyüjtögetni! Úgyhogy arra fogom gyüjteni a pénzem, hogy elköltözök. Lesz egy kis cuki házam, amit olyan cukin fogok berendezni, szép szines falakkal. *-* Aztán ottleszek, és várok a szöke hercegemre, káposztámra.. Aztán boldogan élünk, mígnem megunom a sulit, vagy vége lesz mert vége lesz.. Aztán halvááány lila gözöm sincs mit, de dolgozni fogok. Nem olyan nyári munkát, hanem rendeset.. Valamit számítógéppel, valamit designnel, filmekkel.. Ilyesmit.. Rendezö.. forgatókönyvíró.. ilyesmi.. Valami. Naszóval aztán mikor minden jól megy, véletlen terhes leszek, de csak egy gyerekem lesz és lány lesz, és olyan szép lesz mint az apukája, viszont az anyukája kék szemeit kapja. Pont ilyen lesz, más nem lehet. Hanem nem leszek terhes! Pont. :D Aztán abbahagyom a dolgozást és otthon leszek a szines házikónkban és sütit fogok sütni a káposztának. ^^, Valami egyszerü sütit, mert nem tudok sütni.. :D Ö pedig dolgozni fog, hogy legyen miböl vegyek lisztet a sütihez! :D Aztán mikor a tökéletes kislányunk elég idös, akkor elmegy oviba én meg megyek dolgozni.. Összeházasodunk de úgy nagyon. Gyönyörü fehér ruci meg a kis topogó tökéletes kislányunk.. *-* ahh.. Aztán kicsit beletekerünk.. A kislányunk elég idös ahhoz, hogy filmsztár legyen, vagy model, vagy lehet, hogy szépen tud majd énekelni.. És híres lesz. A nevét még nem tudom, mert nekem az Olivér tetszik, de az fiúnév, viszont ö csakis lány lehet! :D Ha nem lenne híres, akkor is megkap mindent amit csak szeretne.. mert imádni fogjunk, mert tökéletes.. ^^, Nem róla szól, szóval megint kicsit átugrunk pár részt.. Öregek leszünk, ö jön hozzánk a férjével meg az unokával, aztán.. boldogan élünk, míg meg nem halunk. Ó, és én akarok elöbb meghalni, mert a káposztám nélkül nincs értelme az életemnek, végképp nem 80 évesen.. Vége. *-*

1 comment:

  1. A tervek azért kellenek, hogy legyen mit megvalósítani!!! Csak kitartás és többször pontosítani.

    ReplyDelete