24.4.10

werkweek 1. rész

Namivel végiggondoltam, hogy ez egy túl hosszú bejegyzés lenne, ha egyben leírnám az egész hetet, így napokra bontom.. Az összeset berakom a 'hollandia' csoportba és akkor úgy egyhelyen lesznek.. :D
Április 29, hétfö.
Reggel fél 9-kor találkoztunk a sulinál és vártunk egy órát a buszra.. :D Megjött, jhuuuujj! Olyan nagy busz volt, két szintes.. *-* Megjegyzem 40 gyerek elfért a felsö szinten, mert lentre nem ülhettünk. :D Mi beültünk legelöre, hogy mindent lássunk. Tök félelmetes volt a kanyarokban.. Úgy nézett ki, mintha már rég leesett volna a fél busz az autópályáról.. :D Aztán megálltunk pihenni, ahol kaptunk feladatot, sétálnunk kellett a városban és akkor kérdésekre válaszolni.. Már az elsö kérdésnél eltévedtünk.. :D Mindegy, csak visszataláltunk! Aztán mentünk tovább.. Elértünk Zuid-Limburgbe.. Kicsi vékony utcák, fel a dombra, le a dombról, kanyar erre meg arra és kétoldalt csak a zöld mezök meg néha egy-kát félelmetes sötét ház. Elkezdtünk sikítozni, hogy eltévedtünk és ez biztos egy horrorfilm és mingyárt kiugrik majd valami a bokorból rá a buszra.. Erre *puff* a tetön. :DDD Átmentünk ilyen alacsony fák alatt és akkor ugye az a hang ahogy hozzáütödött a tetöhöz.. Úgyhogy szerintem egy órát biztos végigsikítottunk míg oda nem értünk. :D Csomagokat kivenni, itt a lakáskulcs, menjetek. A nagy böröndökkel fel kellett futnunk egy meredek dombon, de nem volt baj, már majdneeem 'otthon' voltunk! :D Ahh, a házunk.. Bemész, veled szembe a konyha, jobbra a nappali meg a fürdö balra a szobák. És mind olyan nagy.. *-* Meg volt teraszunk is! :D Plazmatv, olyan nagy.. hatalmas hangfalak mellette, DVD lejátszó.. És akkor úgy volt, hogy ne hozzunk zenét meg filmeket, mert itt csak egy kis rádió lesz semmi más. PFFF! Na mindegy, megtaláltuk a Limburg-jó-rádiót: hitradio! ;D Kipakoltunk, beágyaztunk aztán megnéztük mások házait is.. Egyformák, mindenben. :] Vacsiztunk, tusoltunk, aztán mentünk éjszaka sétálni az osztállyal.. Töksötét, csak a csillagok meg a hold világított.. A nagy mezök között, mert 5 kilóméteres körzetben sehol semmi sem volt csak dombok meg mezök.. Felmásztunk egy nagy dombra, erre mi volt ott? Egy mezö tehenekkel.. :D Aztmonjda az egy srác: 'Figyeljetek mer a végén még az egyik kiugrik és agyontapos mindket!' :D De vicces volt, a tehenek észre se vettek mindket.. aludtak tovább.. Aztán volt egy másik hülye srác, aki mindig elörerohant és megijesztett mindket. Akkor kezdtem el remegni. Ölelkezve sétáltam egy sráccal, de csak mert féltem semmi más okból.. csakhogy ö jobban félt, mint én. :D Megtaláltuk az uticélt: egy TEMETÖ. Megint sikítoztunk meg kiabáltunk, hogy a tanárok nem normálisak éjszaka félteliholdnál a temetöbe menni.. Erre felvilágosítottak minket: az nem egy temetö volt, hanem valami bolond müvész 'remekmüve'. Sírokat épített pár fa közé, csakmert unatkozott.. Ott már tényleg tényleg nagyon remegtem, de a srácon is látszott, hogy kicsit fehérebb lett.. :D Nem maradtunk sokáig, mert.. A tanároknak nem tetszett, hogy annyit sikítozunk. :D Visszafelé a Niki (akivel sétáltam) mondta a hülyegyereknek aki mindig elbújt és ijesztgetett, hogy ijesszen meg minket is. Fogta magát elrohant. Egy ideig csak az útszélét meg a bokrokat néztük, de a JP nem volt sehol, úgyhogy inkább a csillagokat vizsgáltuk. Ahh, olyan szépek voltak ott a dombtetön! *.* Erre JP kiugrik szó szerint a föld alól.. A Niki elugrik mellettem és sikítok, utána ugrok, ö megint elugrik én meg csak sikítok.. Mi történt? A Niki megijedt a JP-töl, mert az kiugrott a föld alól úgy a semmiböl. Én nem vettem észre, csak azt, hogy a Niki valamitöl megijedt és elment mellölem így gyorsan utánaugrottam és próbáltam megölelni, de erre ö megijedt tölem és elugrott én meg annyira féltem, hogy inkább csak álltam és sikítottam.. :DDD Utána hazáig a bokrokat néztük falfehér arccal és arról beszélgettük, hogy vajon még mi jöhet.. :D Jött egy vonat, de az nem volt olyan ijesztö.. Hazaértünk, végre! Ültünk a mi házunkban, ültünk a fiúknál, aztán lefeküdtünk, beszélgettünk aztán asszem én elaludtam valamikor.. :D Habár, az már kedden hajnalban volt..

1 comment:

  1. Ez tök jó!!!! Féltelihold, mi?!!??
    Nagyon várom a keddet is...

    ReplyDelete