24.4.10

werkweek 2. rész

1. rész: http://tikkaoo.blogspot.com/2010/04/werkweek-1-resz.html
Április 20, kedd.
3 körül aludhattam el, és már 8-kor fel kellett kelnünk. Tusolni, reggelizni, szendvicseket csinálni. A lányok összevesztek, mert túl sok pénzt költöttek el elözönap délután a boltban és csak hülyeségeket vettek. Én nem szoktam vitatkozni, úgyhogy magukra hagytam öket és átmentem a fiúkhoz. Kaptam egy teát meg csokit. ;D 10-kor indultunk az állomásra, fél óra séta.. Uticál Kerkrade, Continium. Úúúhh, az de egy jó hely! Elöször egy 3D filmet kellett néznünk dinókról. Nemértettem, mert a filmben erös accentusa volt a bácsinak a történetet mondta.. :D Meg asszem én nem látok 3D-ben.. De tényleg, nekem semmi sem jött ki a képböl vagy ilyesmi.. Na mindegy. :D Utána kimentünk egy udvarra ahol volt egy helyes srác aki elmondta mit kell csinálnunk. Babuszágak, gumik és építsük valami magasat és eröset belöle. Ez köbö délben lehetett, a nap ott nagyon fent volt én már akkor kezdtem rosszul lenni.. Mi építettünk egy nagy házat. Pontozásnál megjött a szél, az összes építményünk eldölt.. :D Akkor már rosszul voltam, aztán még mérges is lettem, mert aztmondta a srác: 'na, most hogy készen vagyunk, bontsátok le öket és pakoljatok össze.' Ezért dolgoztunk annyit?! Wháá.. 15 perc szünet. Szereztem magamnak egy fagyit.. Hát igen, a szép szemeim.. ^^, Nem vittem pénzt, de addig áltam a pultnál, míg egyik osztálytársam vett nekem egyet. Juteszembe, hétfö egy csomó pénzt vissza kell adnom.. :D Következö rész! Irány a múzeum része az épületnek. Nemtudom, de ha otthon aztmondták, hogy megyünk múzeumba csak ásítoztam, itt meg alig várom. Mert itt.. teljesen más a múzeum.. Lehet benne játszani a dolgokkal, ráülni, versenyezni, pontokat gyüjteni meg ilyenek.. Az egész a jövöröl szólt meg a múltról. Kaják, gépek, felfedezések, közlekedés, minden. Az egyik játéknál rekordot döntöttem. Hehe. :D És akkor padló. Olyan rosszul lettem, hogy a visszalévö 5 kérdésnél 3szor mentem el hányni.. Ajj, pedig biztos azok is tök jók voltak.. Lemaradtam a végéröl.. :( Na mindegy, kicsit összeszedtem magam (mert ha valaki beteg lesz, akkor annak haza kell mennie, de haza haza.. Rotterdamba..) és jött az utolsó rész. Bementünk egy ilyen vetítöterembe, kaptunk aranyos kis kütyüket.. Kisfilmeket kellett néznünk, majd szavazni (a kütyüvel), hogy melyik témáról szeretnénk többet nézni. Wháá, tök jó volt az a szavazásos dolog. :D A téma pedig a fogyóban lévö készletek a földön - étel. Nekünk kellett szavazni, hogy melyik megoldás lenne jó. Mindegyiket megszavaztuk, hogy mindegyik filmet megnézhessük.. :D Az egyik az volt, hogy az ételek génjeit megváltoztatják és akkor volt egy ilyen riport, hogy az AH-s 10 kilós banán a múlt héten piros volt egy apró hiba miatt.. :D A másik az volt, hogy minden így marad, arról nem volt riport, csak egy homályos kép fekete-fehérben, mert mindenki éhenhalt.. Ahh.. Harmadik az ételek szabályozása: kevesebb húst enni, egészségesen étkezni. Erröl a riport: Jövöhéttöl aki frikandelt eszik az utcán nem 50, hanem 150 euró bünetést fizethet! Hehe. :D Megint gyorsan elmentem hányni.. Aztán maradt még egy kis idönk és játszhattunk még az ottani játékokkal.. Volt egy gép, ami.. hehe.. megfiatalított/öregített/másik nemmé varázsolt. A képeket elküldtük az emailemre, de nem kaptam meg.. :( Talán majd késöbb.. Viszont, jhajj, tök vicces volt.. :D A barátnöm tök helyes fiú lenne, én meg tök szép öreg néni.. :D Remélem megkapom azokat képeket.. muszájjj! :D Lányok elmentek vásárolni, én meg a házunkba, mert ugye rosszul voltam.. Mivel 3-an voltunk egy házban és ök vásárolni mentek én meg egyedül maradtam.. Átmentem a fiúkhoz segíteni nekik fözni meg mosogatni. Minden fiú poló nélkül sétál otthon? :D Jókor voltam jóhelyen. ;D Mondtam már hogy nagyon szeretem öket? :] Mindig kedvesek hozzám és tudják, hogy a Katievel nem lehet játszani, mert a Katie szerelmes.. És a Katie mindig csak tanácsokat oszt más lányokról. Szóval elvoltunk, beszélgettünk a másik lányokról, hogy nekik ki tetszik meg ilyenek.. Hazaért a bevásárló csoport. Megint összevesztek, verekedtek is, mondtak pár dolgot, ami nekem nagyon nem tetszett, úgyhogy megint otthagytam öket és visszamentem a fiúkhoz. Ök nagyban táncoltak, én meg berontottam, leültem az ágyra és elkezdtem sírni. Nemondja SENKI, hogy a magyar srácok szemetek és gonoszak mert az NEM IGAZ! A fiúk persze nem értettek mi van, úgyhogy csak ügyetlenül adtak nekem egy zsepit meg kaptam egy pár hatalmas ölelést és minden rendben volt. :] Én tényleg annyira szeretem öket.. Sokkal jobban, mint a lánynemü barátokat, akik észre sem vették hogy eltüntem és sírtam. Ugorjunk egy kicsit, mert hanem a hosszúnál is hosszabb lesz az egész.. Kaja, 21.30-kor gyülekezö. Megyünk megint a temetöhöz, játszani.. Barátnöm féltékenységböl lefoglalta a Nikit, mert ugye mi az hogy én tegnap csillagokat néztem vele kézenfogva.. Olyant nekem nem szabad.. A másik barátnöm meg máshová tünt el, a másik srácom meg a barátnöjével volt. Mindegy én elvoltam az osztályfönökkel, ö legalább nem félt. :D Elmagyarázta nekem mégegyszer a játékot, mert nem nagyon értettem.. :D Odaértünk, játszottunk, vagyis én inkább csak mindig valakibe belekapaszkodtam, hogy ne hagyjon egyedül.. A másik osztály kétszer is megvert minket, mindkétszer csaltak.. Úgyhogy a mi osztályunk fogta magát és hazaindult. Találtam egy másik lányt, Homeira a másik házból. Kiderült, hogy ott nem is érzi jól magát, így mondtam neki, hogy jöjjön hozzánk lakni akkor.. Hazaértünk és 4en aludtunk egy kétszemélyes ágyon. Egy percet sem aludtam.. :D

No comments:

Post a Comment