13.4.10

WERKWEEK!!

Jövöhéten megyünk. Ahh, alig várjuk.. Egyfolytában arról beszélünk a suliban. :D A másik, hogy minden lány egymásnak szurkol, hogy kezdjen el menstruálni még most, és akkor werkweeken az összes lány.. nem fog menstruálni. :D Nekem múlthéten meg kellett volna jöjjön, de késik.. Ezt mondtam ma barátnöimnek is, ebböl lett az Olivérke. Olivérke? A káposztától mentálisan megtermékenyültem, és mivel ez egy mentális megtermékenyülés a gyerek sokkal gyorsabban fog megszületni. :DDD Úgyhogy terhes vagyok.. egy kislánnyal, akit Olivérnek hívnak. :D Szegééény.. remélem holnap végre kiszületik belölem.. Még van pár napja, a barátnömnek sem jött meg még. :]
Lehet ez az egész furán hangzott.. De mi egy jó osztály vagyunk, mindenki mindent mindenkivel, úgyhogy az ilyen dolgokban is együtt vagyunk. Együtt menstruálnak a lányok, együtt borotválkoznak a fiúk.. :D És ha valaki véletlen terhes, akkor még véletlen sem kiabálják azt matekon, hogy Katie, minden rendben van az Olivérrel?! Nem rugdos?! :D Neeem, persze hogy nem. :D Huh, az a jövöhéten nagyon jó lesz. Fogunk éjszaka játszani is! A sötét erdöben fogunk csatázni. :D És lesz egy királynö, természetesen én. $: És majd megegyeztünk, hogy engem felraknak egy fára, amíg vége nem lesz a játéknak, aztán majd elfelejtenek és nem találják, hogy hova is raktak fel.. :D Aztán miközben játszunk, jön a láncfürészes és mindenkit darabokra vág, majd az a másik bolond.. már nem tudom hogyhívják az meg megeszi a husunkat és végül Lamia leránt minket a pokolba. Tökjólesz. :D

No comments:

Post a Comment