4.5.10

bruce brum brum (L)


Új plüss! ^^, Ezúttal egy 1 méteres maci. Van története is.. Még tavaly kinéztem a boltban karácsony elött és utalgattam rá, hogy én AZT szeretném. Mindenkinek mondtam, de mindegy.. Nem kaptam meg. Aztán eltünt az utolsó maci is. :( És ma mentünk Sissyvel shoppingolni és mivel voltak tele a polcok? Az én macimmal. Nem bírtam otthagyni. Meguntam utalgatni meg mutogatni, így egyszerüen csak megvettem. Kérünk zacsit? IGEN! Becsomagolták amit a Sissy vett, a macit meg odanyomták a kezünkbe. :D Na mindegy, hazafelé csak páran állítottak meg hogy honnan van. Háhá! Nem adom! Az enyém! Csak az enyém! Elsönek a Brumi nevet kapta, de az olyan közönséges.. Ö egy elökelö gazdag családból származó, állatira (állatira, érted. :D) szexi medve. Így lett Bruce Brum Brum. A Brum Brum az a vezetékneve. ^^ Itthon pedig jóhelye van, mellettem ül és figyel. (: Kapott tölem playboy-os parfümöt is (igaz, nöi illat de túl késön jöttem rá. :D) Úgyhogy boldogan élünk, míg.. mindig. *-* (L)

No comments:

Post a Comment